besøkte han art

 

God ettermiddag. Er hjemme – har gått 2 turer i dag. Først til stedet i Torsnes som mamma eier sammen med sin familie. Så slo to fluer i en smekk. Gikk tur og besøkte mamma etterpå. Etterpå der dro jeg til han Art! 

 

 

Han er kunstner!

 

 

Innafor her bor han..

 

 

Siden jeg gikk på tur – så må jo alltid gå til sjøen…sånn er det bare..Like nedenfor han Art! 🙂

 

 

Blomster og sten…

 

Gikk jo ikke inn til han Art Ranger da, men ville bare gå en tur til siden jeg var ute og kjørte, fra turen til Torsnes så blir det noen bilder senere tenker jeg. Eller i morgen <3  Art er som sagt en kunstner herfra byen og lager alt mulig – jeg har ikke kjøpt noe fra ham. Men har hatt lyst mange ganger! Dere finner litt fra ham her: Art Ranger kunst – jeg liker stilen…Nå skal vi snart spise noe her i huset…Snakkes…:-)

 

 

Det vil ta tid…!

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Deilig med turer nå. Jeg har også kombinert både kunst, natur og sosialt i dag. I Ekebergparken 🙂 Skulpturer, hvitveis, nistemat, tur og noen små muskel-trene-øvelser oppå der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg