bare litt bilder fra solnedgangen i går

 

Jeg leste på nettet at solnedgangen i går var ca. 1739 mener jeg. Så jeg gikk hjemmefra en sted etter kl. 17:00. Ikke sånn sprakende solnedgang med hele himmelen som farger med malekostene sine! Men bare sitte oppe på øyas høyeste punkt 67 meter over havet! Det holder i massevis…Bare nyte tid og sted og den fantastiske deilige lufta som det var der ute! 

 

❤️

 

 

Her forsvinner sola

 

Helt borte for denne dagen! Litt vemodig…

 

Litt gull i skogen

 

 

Og havet der ute. Gir meg fred og ro…Det er det livet handler om, små verdifull øyeblikk! Som man nyter der og da og gjør godt innvendig… 

 

Og mens jeg stod der, så minnes jeg alle flotte solnedgangene på Kreta! Da vi sitter og spiser ved havet og solnedgangen begynner…og jeg bare løpe vekk fra maten og fotografere mens maten venter….Men enn så lenge så nyter jeg de 67 meter over havet som om det er gull!  ❤️ Og du flaskeposten finner du her – et annet innlegg for dagen! : flaskepost på de 7 hav

 

 

I dag tykk tåke…

 

12 kommentarer
    1. Flotte bilder, og det har vært noen magiske solnedganger her de siste dagene. Mandag var det rent trolsk stemning her oppe Magisk. Men jeg var for opptatt til å fotografere.

      1. Tusen takk, og ja det er flott altså…Noen ganger går sola stille ned i horisonten andre ganger er hele himmelen farget. Det er så forskjellig og så gøy å følge med på! Noen ganger rekker man å delta å nyte – andre ganger er man for tidlig ute eller for sent ute…Men det er vakkert…Og jeg liker godt solnedganger ved sjøen da det speiles..

      1. Ja, det er vakkert med slik kunst på himmelen og som du sier. Inspirasjon <3
        Det er masse å nyte der ute helt klart 🙂 Fin dag videre.

    2. Så vakre bilder! Og ja – nå må hjemlige trakter nytes for alt det er verdt! Du må leve på minnene – og snart er du nok tilbake på Kreta! Klem <3

      1. Tusen takk, koser meg her på øya jeg altså. Men liker meg godt på Kreta. Alt er så fint der og bade kan jeg hele tida 🙂 Og solnedgangene er magiske!
        Men nå er det denne øya som gjelder en stund til tenker jeg! Masse klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg