Banante

 

Hei folkens…

 

Man kan kjøpe det meste nå…

 

I dag fikk jeg øye på en type te med banan og jordbær! Vel…Ikke av det beste jeg har smakt, fortrekker vanlig banan og jordbær jeg for å si det sånn! Så det ble med den ene koppen for meg! Og mine favoritter innen te er grønn og hvit..Svart te er jeg ikke så begeistret for, hva smakte det? Litt sterk smak av noe parfyme…litt ubestemmelig…

 

Men smaken er forskjellig, noen liker mora og noen liker dattera 😜

 

 

Hva blir det neste? Pinnekjøtt-te??? Med en smak av kålrot!

6 kommentarer
    1. Te med bare jordbær er godt, hvis det er en type løsvekt og ikke smaker syntetisk. Nå er jo jeg veldig glad i drikker av røde bær da, og liker hverken mora eller dattera 🤪 artig kopp!! 🐰

      1. Koppen er fin, kjøpt i Oslo…i sånn turistsjappe.
        Ja, jeg også liker godt te i løs vekt..Og jeg drikker masse grønn te, der bruke jeg pose.
        Hihi……

    2. Pinnekjøtt-te, ja…. det hadde vært noe, hihi….! Jeg har ikke smaktjordbær/banan, men…! Mine favoritter inneholder oftest ingefær – eeeelsker den litt sterke smaken! Klemmer <3

      1. Det er godt med litt sterke smaker på te, enig der..River litt i halsen den med ingefær. Godt.
        Jeg er også veldig glad i te i løs vekt. Det gir god smak.
        Klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg