Baconost fra Extra

 

God formiddag! Hvordan er det med deg? Er du godt i gang med dagen? Jeg har vært oppe mange timer og skal snart på tur! Det høres kanskje ut som om jeg er den byjenta. Men er veldig glad i naturen, men liker variasjon. Jeg liker mennesker – være en del av et system! Så derfor blir det en del turer i byer for meg! 

 

Jeg vil anbefale denne baconosten fra Extra. Veldig god på smak og ikke så røket som den på tube fra en annen produsent. Denne er lett og god i smaken samtidig som det smaker godt. Kjekt å ha med på tur, smører to brødskiver med dette pålegget og deler brødskivene i to og legger dem sammen og ned i en boks. Kjekk turmat og til og ha med i sekken. I dag blir det tur og badetøyet er med. Fremdeles litt skyer, men sola presser seg frem. 

 

Til info så koster denne osten 19,90. Hvordan innholdet er og slikt vet jeg ikke. For meg betyr det at smaken er god. Kjøper som regel to når jeg er på butikken, Bruker å ha den med på jobben også! 

 

 

 

Nyt søndagen…

10 kommentarer

Siste innlegg