Avslutter denne late bursdagen – med pizza og bobler

 

God kveld….Det var bursdagen sin det. Avslutter denne late dagen med pizza og bobler. Slappet av hele dagen. Først her i hagen og så ved sjøen. Badet <3 igjen…Badet i går også. Og ble et bad i dag. Dro ganske sent ut. For var deilig her hjemme! Fikk gått mine 10.000 skritt i dag også for jeg kjørte til et sted og parkerte langt unna. Kunne egentlig gått hjemmefra hehe…Det var sommer  og sol 🙂

 

 

I motlys denne fine seilbåten…

 

 

Myrull

 

 

Nyperoser på holmen. De er skikkelig fine – selv om de er svartelistet.Sprer seg …sykt mye. Men er vakre synes jeg. Den skarpe rosafargen elsker jeg. 

 

 

Pizza kom på døra og bobler hadde jeg/vi….kan jo ikke forlange noe mer..Kake var det ikke, men i morgen så blir det kake fra et konditori <3 

 

 

57 år er da ingen alder, pytt pytt…

 

 

HIPP HIPP HURRA! 

14 kommentarer
      1. Tusen takk, nei…har ikke markedsført denne dagen. Ikke på facebook heller. Har fjerna bursdagen min der jeg…Synes det er greit slik 🙂 klem…..

    1. Du altså… Gikk meg helt hus forbi denne bursdagen din 😀 Jaja.. fikk slengt ut en gratulasjon på fjesboka 😀 Håper og tror dagen ble fin på mange måter 😀 Gratulerer kjempemasse… heeeelt på tampen av dagen 😀 Klem 😀

      1. Tusen takk – liker ikke å markedsføre så veldig…Men ble et innlegg da 🙂 Og folk begynte å skrive uten at Facebook kommer opp med det. Men de som skrev er jo venner som husker det. …

    2. Gratulerer masse med dagen Solliv. Jeg har falt av på bursdagene til folk etter jeg sluttet med innlegg til de fleste. Håper du koste deg i alle fall <3

      1. Tusen takk, helt greit det. Kan ikke huske på det for alle. jeg er ikke flink til å kommentere hos folk som har bursdag. Var det før, men bruker ikke Facebook på samme måte lenger….Dagen ble fin for meg 🙂 slike jeg liker. Orker ikke styr med masse folk vet du….<3

    3. Mmmmm pizza og bobler er helt perfekt en slik dag! Også bursdagen din også da 😀 Grattis med overstått og sender en klem din vei 🙂

    4. Gratulerer så mye med gårsdagen..og bursdagsklem en dag forsinka 🙂 Fikk besøk av eldstesønn da vi kom hjem fra en tur i går..så rakk ikke å lese noen blogger..Vakre bilder.. og pizza og bobler må jo være perfekt feiring… Ønsker deg en fin dag i dag også… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg