Asia City

 

La søndagsturen innom byen i dag. Altså gikk frem og tilbake og da ble det søndagsmiddag og et glass rosevin..

 

Ikke feil på en søndag det, smakte veldig godt. Asiatisk mat har mange gode smaker..Og stedet hadde veldig hyggelig betjening..Tok seg tid til mine spørsmål og jeg fikk hyggelige svar tilbake! Kommer tilbake dit, for jeg likte maten og stedet! Og hvis du titter på menyen så er dette rett nr. 31. Legger også ved en link til stedet, hvis du har lyst til å se meny etc…ASIACITY

 

En flott varm dag i Fredrikstad!

 

 

 

 

Stoppet på stasjon her på Kråkerøy, kjøpte en is og så på trafikken, biltrafikken hjem fra Hvaler..Altså hyttefolket..Jeg tenkte – så heldig jeg er som bor på et sted som alle vil feriere!

 

Alle har vi noe å være glad for!

 

26 kommentarer
      1. Smakte godt, de kan det med mat. Gode grønnsaker + kylling + peanøtter..
        Den isen er deilig når det er varmt…
        Kos deg med dagen…Kem..:-)

    1. Nå har vi hatt 2 fine dager i Fredrikstad! Gamlebyen er helt fantastisk i sol og fint vær. Lørdag koste vi oss skikkelig med marked, lekeplass og diverse dyr. 3 åringen elsket togturen med lilleputtoget på humpete brostein. Fredagen var kald, men vi hadde det fint. Tok byfergen og tuslet rundt både her og der. Utrolig mange spisesteder dere har i byen. Noe for enhver smak. Fredrikstad var en suksess!

      1. Så utrolig koselig å lese om besøket deres. Det gledet meg stort.
        Fredrikstad har mye å by på og Gamlebyen og gatene med markedet og toget og geitene er jo så koselig!
        Spisesteder er topp her i byen altså, som sagt. Jeg bruker byen mye, men rekker ikke over alle stedene..
        Veldig hyggelig kommentar – gledet et Fredrikstad-❤️

    2. Dette er mat som jeg liker godt, og den så veldig god ut, nam nam 😋 Man skal kose seg litt innimellom, og unne seg god mat å noe godt i glasset. Ha en fortsatt fin mandag, klems 🤗

      1. Viktig å kose seg og slappe og la tiden gå, ikke se på klokka eller skal rekke noe.
        Da nyter jeg altså.
        Asiatisk er deilig. Klem 🥰

    3. Det så utrolig godt ut!😋 Asiatisk er noe av det beste jeg vet å spise ute, men gjør det altfor sjelden. Jeg gleder meg til vi skal speiderleir i Tredalen på Hvaler i august, – har vært der før og ordentlig fint der. 🥰

      1. Asiatisk mat har mange gode smaker og veldig flinke med grønnsaker. Det liker jeg godt.
        Godt å komme til Hvaler og speiderleir. Det blir koselig for store og små! Hvaler er flott!
        Skal ta meg noe turer utover nå tenker jeg. Kos deg masse med kvelden.. 🙂

    4. Det der ser veldig fristende ut.🤩👌🏻
      Det er godt å teste ut ny mat og se om man finner noen nye favoritter.🥰
      Nydelig vær hadde du også og da er det veldig godt med is.🍦🍦🍦

      1. Tusen takk, maten og stedet var bare nydelig. Spist der bare en gang før og det er flere år siden og
        da het resturanten noe annet og lå nede på brygga..Nå ligger den oppe i byen. Jeg liker meg best litt vekk fra brygga i Fredrikstad 🙂
        Den isen er leskende og god og deilig når man er tørst..

    5. Det så himmelsk god ut den maten, og rosévin er jo godt til i varmen. Det er bare å nyte. I dag var det boknet fisk, gulrot og bacon til. Nydelig godt. Været viste seg i fra sin beste side og i morgen er det atter regn.
      Ha en fin kveld. Klem

      1. Tusen takk, mat og vin var nydelig..Det ble en deilig ettermiddag.
        Så deilig mat der hadde! Været kommer og går hos dere, håper det igjen blir atter sol og sommer.
        Men du nyt kvelden, uansett vær..Blir gråvær her i morgen, men ikke kaldt.
        Klem herfra 🙂 Kos deg..🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg