arkivert

 

Kan jo bety mye det! Legge vekk. Ingen trenger deg lenger. Være utdatert! Avskrevet <3 Mange tanker om å være arkivert. Alle føler vel på det innimellom. Ikke det???

Alderdom, bli eldre!

Stue ting vekk i kjeller og på loft! Ja – mange ord og når man tenker ARKIV! Det være seg på dating. På jobbmarkedet. Hos venner som kanskje ønsker nyere og morsommere venner. Vel <3 Bare noen tanker her en mandag i november! Men det kan også bety så kjekt å hente deg frem igjen! Du er verdifull! 

 

 

Ned i kjelleren!

 

 

Så mye igjen før…..(fyll ut selv).

 

 

Vel fikk du noen tanker, eller fikk du en God Latter! Blir ikke mer moro enn man lager sjæl altså!

 

Føler du deg arkivert!??

17 kommentarer
    1. Jeg fikk meg en god latter, og jeg tenkte litt….. jeg føler meg iallfall ikke GLEMT på arkivet….! Har troen på at som mamma er jeg i det arkivet som tas fram igjen og igjen! Som venn er jeg ikke arkivert ennå av de viktige! Som kjæreste er jeg på et bortgjemt arkiv, men det har jeg valgt sjøl! Jeg gjør så mye moro og rart at jeg nok ikke blir glemt…. klemmer <3

      1. Haha….Så bra da. Her var det mye gnist og ikke noe arkiv på deg med det første..Gleder meg stort! Herlig og glad kommentar…Klem til deg og fin fin kveld! 🙂

    2. Pell deg ut i lyset og hold deg der 😀 Arkivering av flotte jenter som elsker natur og turer skal vi ikke ha noe av. 🙂 Jeg er vel i den risikogruppa også – til å bli arkivert. Men stritter i mot enda 😀

      1. Å ja…..skogen kaller. Inget arkiv på meg med det første! Men man får litt sånn arkiv-følelse en gang i blant. Må bare blåse det vekk altså….Klem oppover! 🙂

    3. Herlige biilder og tekst. Flott og morsomt innlegg rett og slett.*

      Ja, arkivert…. håper ikke arkivert og glemt liksom. Er man arkivert og kan taes frem av og til så er det jo gull verdt. Da blir man ikke glemt <3

      Men det kan jo bety så mye, si…… 🙂

      Ønsker deg en fin tirsdag!

      klem

      1. Hei, svaret ditt kommer under Gry…Dine tanker var gode som GULL! Håper svaret legger seg riktig! Hvis ikke så ligger det svar 1 under Gry 🙂 Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg