Årets vakreste sommerkveld

 

Ja, jeg vil tro det!

 

Deilig ettermiddag og kveld! På dagen var det jo jobb og bare var ute noen små turer for å få litt luft. Men utover dagen ble det bare varmere og varmere. Og da jeg kom hjem her sånn ved 1720 tiden så følte jeg at jeg måtte til sjøen i dag. Det var deilig..

 

Da jeg ryddet i klesskapet til mamma for en tid tilbake, så fant jeg denne badedrakten. Litt for stor for meg for mamma har alltid hatt pupper og vært litt ferm..Jeg er mer som pappa – sånn rett i kroppen! Men badedrakta datt ikke av da jeg svømte så den funka ganske bra..Med masse vatt i brystholderen også, så ble det nesten som en fender! 

 

Årets første bad – 8. juni – skikkelig treg i år, men har jo blitt et år eldre siden forrige bad Hjemme igjen + at jeg har vært på tur og det har egentlig også vært litt hektiske dager..

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg