årets siste fra denne grønne jord før høsten kommer stormende

 

Tenker kanskje at dette blir årets siste bukett med markblomster!

 

 

Jeg gikk tur i stad og plukket meg noen og nå står de her og lyser som gull. Så vakkert og så fint! Begynner å bli lite blomster ute, men noe er det jo..Jeg plukker med meg! 

 

 

Det har vært en kantklipping her i det siste også. Det har jo også påvirket blomster-livet i grøfta og på min vei! Men i dag, tenkte jeg. Jeg vil plukke blomster og ha med inn i stua for det lyser opp og sommeren er ikke helt slutt heller da! 

 

 

Så fint – og så ekte! Ikke tilgjort, men er seg selv! Ikke sant – og det bør vi mennesker være også! Ikke lag deg en dårlig kopi av noen du beundrer. Vær deg selv og vær stolt av det! Og aldri aldri rakk ned på deg selv! 

 

Litt tid til blogg i dag og innlegg nr. 1 i dag finner du her: jeg ønsker å blogge og nr. 2 finner du her: hei og hå – hva skal man kjøpe nå. Bare vært her hjemme og vasket og ryddet og så gått en tur! Ikke fløyet beina av meg på butikker eller sånt. Har mat nok i skuffer og skap! 

 

S T O L T

12 kommentarer
    1. Så vakkert og fint, som du selv sier.
      Naturens gave til de snille Pi’er.
      Takk for du deler med glede og smil.
      At du er av dem, finnes ingen tvil.

      God helg på alle måter 😀

      1. Tusen takk snille deg! Så vakkert dikt! Gledet mitt hjerte <3 blir glad av flotte dikt og blomster jeg..Disse var vakre synes jeg! For plutselig så kommer frosten og da er det nok for sent å plukke en bukett til heimen! Klem.

    2. Det er jo så vakkert:)
      Vi får vel kjøpe på butikken når det blir tomt for blomster ute:)
      Kanske jeg sklal også jakte på ute blomster i dag:)

    3. Fine bilder du tar, og, jeg får ikke fra meg at vi blir lurte av aud marit, var ei som skreiv hun hadde hatt 16 spleiser, da skurrer noe hos denne mistenksomme dama🤔liker ikke å bli lurt jeg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg