hei og hå – hva skal man kjøpe nå

Reklame | Ellos

 

Hei! Jeg tenker og tror at min badesesong for i år – så og si er over! Jeg bader ikke kaldt vann! Da måtte jeg bodd ved sjøen og badet hver dag og blitt vinter-bader. Men dessverre så bor jeg ikke rett ved sjøen og da blir det litt mer komplisert. Det blir for mye dill og dall, med kald bil og kald kropp og mye styr! Må være sånn at jeg kan sykle – da går det greit! Bor ikke langt fra elva, men der bader jeg ikke!

 

Jeg tenker og tror jeg trenger noe nytt! Her kan man bruke en litt tykk genser over nå på høsten! Eller en lang jakke! Så løp og inn og klikk! Jeg likte fargene…

 

Soaked in Luxury//Soaked in Luxury

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg