alt blir bra

 

God kveld her inne. Alt blir bra <3 Du finner det overalt. På steiner og på regnbuer – barn tegner. Jeg fant en lykkeamulett ved sjøen i dag. Det er min ALT BLIR BRA <3 – I mens så må vi leve og ta vare på hverandre. Være på turer i nærområdet. For vi trenger å komme ut og være i bevegelse og se noe annet enn fire vegger inne. Dette tar tid. Det er det eneste jeg vet. 

 

 

Jeg gikk til et sted som heter Elve (uttales Ælve). Stille og rolig sted – lite folk.

 

 

En enslig svane! 

 

 

Koselig område dette. Fint å gå tur. Litt skog og litt sjø langs løypa. Slik jeg liker det. 

 

 

Bryggelangs

 

 

Det er brakk-vann – men ganske fint allikevel. Elv møter sjø…! Det ble en knakende fin tur for meg i dag også. Hadde med polarbrød med brunost….nam nam…smakte godt. Etterpå jobbet jeg litt her hjemme med litt husarbeid. Måtte passe på mens jeg hadde huset for meg selv….Men sol i ansiktet har jeg fått i mange timer idag og fornøyd jeg.

 

Klem Solliv <3

6 kommentarer
    1. koslig dag på deg da,og fin tur,deilig med sol i ansiktet,her har det vært skyet i dag også så det blir lite sol i ansiktet denne påsken,hadde jo vært deilig å sitte ute i hagen ,men det er liksom ikke samme kosen når det er skyet :=)

    2. Så koselig tur da og den skatten av et skjell. Fint å komme seg ut i naturen. Jeg fikk en lang tur i går og var ute det masse her hjemme også. Sola varmet jo. I dag er det grått, men det er fint med variasjon også. Klemsiklem:)

      1. Torsdag og fredag var to deilige dager. I dag surt og regn..Men får kose seg inne. Nok å gjøre vi som blogger…hehe…:)Klemmer…

    3. Så vakre bilder! 🙂 Jeg vil også ha en alt-blir-bra <3 – det hadde jeg virkelig trengt! Tror jeg må leite etter en i morra….. Mange gode klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg