Alle gode ting er tre og Solliv henger ikke med

Hei, da er jeg inne for 3. gang i dag…

Det er bare jeg som tester den lista litt. Har ikke vært på den på 100 år, henger ikke med. Må lissom være på hele tida. Makter ikke jeg. Jobber jo hver dag. Selv om jeg ikke jobber fulle dager. Er jeg litt sånn utmattet når jeg kommer hjem. Må ut og gå og ut i hagen. Inne blir jeg bare sliten. Jeg får ikke krefter av det. Men i dag var været surt igjen. Gått mine skritt jeg og lang tur. Men orket ikke være ute etterpå. Ble litt frossen. Så ble et par kopper te. Deilig det altså. Så på nyheter og slo av TV. Blir sliten av den. Gir meg ingen ting…Skal lese litt blader og høre på radio. Det er koselig.

I går gikk jeg litt rundt ved elva. Fredrikstad er en fin by altså. Ferja som tøffer og går…fint. Bare å reise så mye man vil. Er gratis…Flott tiltak.

Og vakre Blåveis i skogen på mandag. Deilige farger. Plukket ikke da, men nyter å se dem i skogen. Nå venter jeg bare på hvitveisen. Linerla så jeg på lørdag. Det er vår i Solliv sitt rike…

#vår #listestress

 

12 kommentarer
    1. ,springer inn og ut til deg 😀 Neida, erter bare 🙂 Skjønner ikke helt den der lista. Men spratt jo inn der med kun et innlegg i forgårs. Men akkurat nå er jeg jo litt ”satt på sidelinja” og må bare være i ro. Så da har det blitt noen flere innlegg enn vanlig . Ta det rolig og ikke stress, du har mye som fyller dagen din 😀

      1. Tusen takk. Nei. Jeg stresser ikke. Men i dag var det litt innevær og da tester jeg litt tenkte jeg. Har så mye å gjøre jeg så dagene bare løper avgårde.. Liker å holde på med noe eller være på tur. Trykker jo hele dagen på jobb på data også… Men jeg måtte bare ta det tredje innlegget. God bedring 🌷😀klemmer..

    2. har vært mye på den lista jeg,men nå er det full stopp,etter att jeg ble syk og ting i familien gjorde att jeg ikke kunne være på hele tiden datt jeg fort ut av lista,men det er ok det,er mine faste venner jeg oppsøker ,ikke hele bloggverden

    3. Blogger så mye man orker og har tid til..sånn må det være 😊 Jeg har hittil vært på lista uansett antall innlegg..noen ganger litt oppi der..andre ganger litt lenger ned…
      I dag har det vært grått her, holdt meg mest inne..men hørt det skal bli fint i morgen, så da får jeg se om jeg får tatt med meg kamera en tur ut..og kanskje jeg ser noen blomster…Nydelig bilde av Blåveisen..er favorittvårblomsten min.. 🤗

      1. Frivillig dette.. Jeg kjører mitt eget løp uansett. Du får komme deg ut i morgen og finne blomster. Jeg ser deg på lista de dagene du blogger. Fin blogg du… 😀

    4. Den listeplasseringa henger sammen med mye rart, hvor mange andre som akkurat den dagen blogger etc. Og nå har de flyttet over litt flere igjen. Det virker som en del endringer i listen hver gang de flytter over folk også. Plutselig et lass med “nye” på listen en dag, som ikke har blogget på et år osv.. Rare greier 😀

      1. Ja.. Mye jeg ikke forstår der nå.. Samma det. Kjører mitt eget løp jeg.. Men hvis må skrive 3 innlegg hver dag for å henga med… Da henger jeg ikke med. For det er for mye for meg.. En gang i blant er gøy.. Men ikke hver dag.. Ja så flere i dag jeg ikke har sett før.. Og mandager er dårlig dag. Da er det lite folk på blogg… Folk er trøtte etter helga… 😀

    5. Jeg er ikke på noen liste jeg. Var det ikke før jeg flytta, og nå er jeg ikke synlig på noen lister så vidt jeg vet. Fikk aldri til google analytics, og jeg bryr meg ikke om det heller. Synes det er artig når det blir flere antall sidevisninger, og koselig med kommentarer. Men jeg blogger så mye forskjellig, så det er ikke så rart det ikke blir noe rush hos meg. Blogger når og det jeg har lyst til. 🙂 Fine bilder! <3

      1. Tusen takk… Stresser ikke jeg. Bare setter det på spissen. Må lissom være på hele tida og det gidder jeg ikke.. Da blir det ikke gøy… Ha en fin kveld da… 🌷💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg