Alle disse dagene

 

Blir til år!

 

Det er i grunn trist å tenke på, tida går så fort og livet flyr av gårde…En dag går fort som regel..andre ganger går dagene sakte! Er nok noe med hvordan du tar dagen i hodet ditt. Tenker du at dagen er kjedelig, så blir den kjedelig…Tenker du at alle andre har det så hyggelig, og jeg sitter bare her! Men plutselig har det gått et helt år! Fikk du noe ut av det?

 

Det er snø, det er tøffe tak med økonomi..Det er leeeenge til lønning osv…Andre har så mye penger og  trenger ikke tenke sånn, de må heller bremse…”Jeg blir bedt bort hver eneste helg jeg.., kjipt”..(hørt)..

 

En ting er viktig, det er viktig å fylle dagene med innhold tenker jeg…Noe som gjør deg litt GLAD!!! 🥰

 

Jeg blir f.eks veldig glad av å gå tur…Elsker å være ute, det gjør noe med hele meg og holdningen til livet generelt ❤️

 

 

Dette er fra området rundt jobben i dag, på alle kanter er det industri..Men jeg tenkte jeg må finne noe vakkert å vise frem på bloggen..Grønt og fint, og trær og litt idyll midt inne i et slikt område! Jeg ble glad, det gjorde dagen min! Følte at jeg kunne smile med hele meg 🧡

 

I natt og i morgen er det meldt SNØ, så spennende å se hva man våkner opp til tenker jeg…

 

Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg det var livet…❤️

 

10 kommentarer
    1. Så sant, min venn…. alle disse dagene, med bekymringer og med glede! “noen” har for mye av både penger og sosialt liv, og de legger ut….. sånn at vi andre får helt vondt i magen! Jeg tror likevel vi har det bedre enn de fleste fordi vi kan nyte og glede oss over ting som å være ute, ta bilder, være på turer… ting som gir GLEDE og ikke koster skjorta! Det er uansett smartest å ha et ekte liv! God klem 😘😘

      1. God morgen vennen…
        Det er noen som har alt, venner, penger, et stort sosialt liv og skal man sammenligne seg med
        det..Så blir man bare rar innvendig. Finne sin egen vei og leve sitt liv..Det Gode Liv utfra sin egen lommebok.
        Være ute og gå turer er ganske så gratis og gir mye tilbake! Vi må nyte naturen og bare være til og føle glede.
        God fin dag <3 klem…🥰

    2. Grønt!🤩🤩🤩
      Den fargen har ikke jeg sett ute på lenge, lenge!😨
      Du har så rett!
      For noen går dagene sakte og for andre er dagene rutine etter rutine og for andre igjen går de så fort at man ikke har tid til å kjenne etter at de var der engang.
      Det er rart hvor forskjellige oppfattelser vi har av dagen, året, livet som går forbi oss.🤔

      1. God morgen…Grønt er skjønt……
        Ja, opp og hoppe så får man mye ut av dagen – det har alltid vært mitt motto..
        Gode rutiner og mye frisk luft er aldri feil..
        Livet flyr, vi må leve mens vi har det! <3

      1. Det er i hvert fall langt på vei for å finne glede. Leve sitt eget liv og ikke tenke hva alle andre driver med.
        Men viktig å lage seg innhold. Ikke bare la dagen gå gjennom en TV-skjerm…
        Det blir man ikke glad av! 🙂

    3. Ja, alle de dagene er livet….. Snø fikk vi jammen også i helga. Det blir spennende om det smelter fort eller sakte. Ha en fin dag. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg