Agurknyheter og litt sånn vet dere

Hei, da er halve arbeidsuka over og mer enn det…tida går veldig fort. Jeg springer på jobben og springer her hjemme. Men stresser ikke her hjemme da… Det får bli som det blir. Fine varme dager nå. Så går turer og rydder i hagen. I dag kom regnet. Da sitter jeg litt på bloggen. Ikke alltid jeg tar meg tid til å lage innlegg selv. Men titter over hos noen av dere. Er det mange innlegg hver dag. Så rekker jeg ikke…Det er litt prioritering om dagen. Jeg velger å være ute og nyte dagen..

Jeg har sådd agurk og pottet om. Litt spennende det da…har også sådd paprika. Ikke begynt å spire enda.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, kanskje pusse et par vinduer på kjøkkenet innvendig. Mye sot etter lystenning og fyring.

Stikker innom senere i dag. Litt sånn bloggdag i dag. Og tur blir det etterpå….snakkes, klem Solliv

#agurk

 

 

Litt fine planter dette da…

6 kommentarer
    1. Flinke du 😀 og jeg som akkurat lagde et innlegg med minner fra drivhuset 🙂 Så rett du gjør som prioriterer utelivet 🙂 Lykke til og kos deg masse 🙂

    2. Rart hvordan både ukedager og helger “suser av sted”..er vel sånn livet er da..hehe.. Søte små vekster det her, moro å plante litt selv..Her i leiligheten/verandaen er det ikke så enkelt å få til noe slikt , men tenker å ha litt kruspersille eller noe sånt..

      Kose seg med blogg når man har lyst til det..eller går tur og pusle med andre ting når det passer best.. Klem <3

    3. Tusen takk. Ikke sant. Gjøre litt mer av det man har lyst til. Litt deilig å hvile hodet. Og det gjør jeg ute i skogen og ved sjø. Blogg er jo ikke jobb. Selv om noen tror det… Hehe… Klemmer på og ja moro med litt selvplanta.. Persille blir deilig vet du… 💞🌷

    4. jeg sådde 3 agurker,men dei kom fort og før jeg fikk sukk for meg ble dei så ufattelig lange og tynne ,kasta dem og i dag puttet jeg et nytt frø i jorden :=)men mine paprika har begynt å bli fine ,så dei vokser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg