å finne veien

 

Hvor skal man?

 

Neida, dette er ingen pompøse tanker eller sånt! Det er bare det at jeg undrer at Fredrikstad ikke har skikkelige skilt hvor ting er i byen! I Gamlebyen er de flinke, her er fra Pepperkakebyen og dette skiltet har jo også blitt en del av pepperkakebyen så barna må jo også synes det er viktig med skilt for å finne frem. 

 

Jeg reiser jo litt rundt i forskjellige byer her i Østfold og Vestfold for det meste! Her i Fredrikstad by har vi ikke slikt! Hvorfor ikke ha et skilt som viser f.eks: Byferga, Domkirken, biiblioteket, kjøpesenteret, rådhuset, jernbanen, toaletter, bussholdeplassen, drosjer osv osv. Det kunne vært plassert litt forskjellige steder i byen. Jernbanen f.eks ligger ikke midt i byen vår, men er ca. 20 minutter å gå fra kjøpesenteret her!

 

Jeg hater å lete etter ting, her om dagen letet jeg etter ny bokhandel i Gamlebyen og det var ikke skilt før du nesten var i mål! Jeg mener, skal du bli funnet så må du markedsføre deg litt! Det ser vi her på blogg også det, her må man stå på jevnt og trutt for ikke å bli glemt! Markedsføre på Facebook i diverse grupper og komme på blogglista og helst blant de 20 beste for da “henger” innlegget en god stund der på toppen! Hvordan skal folk finne Solliv, hvis jeg ikke selv gidder å lage et innlegg engang…nei – i dagens verden funker det dårlig! Vi må være på! Fredrikstad sover dere i timen? 

 

 

 

God kveld!

16 kommentarer

Siste innlegg