9 dager på rad med bading!

 

Da har det blitt 9 dager på rad med bading..Kan like sånt jeg! 

 

I går badet jeg først i Tønsberg og så i Åsgårdstrand! Nydelig badevann begge steder! 

 

Tok jo mange bilder, så blir i neste innlegg tenker jeg! Litt fra Tønsberg! 

 

I dag har jeg kjøpt litt stæsj til å ha på verandaen min! Kjøpte disse på Jula – var så søte synes jeg. Jeg har sådd kornblomster – de var utrolig villige! Gleder meg til å se, kjøpte flere pakker og i flere farger! Så har sådd flere steder rundt huset! Dere ser spirene under her! 

 

 

 

Kjøpte også solstol fra Nille, de hadde den til halv pris av 1099.- Har siklet på den lenge..utrolig god å sitte i! Å så lett å bære…Kjekk å ha med på badetur eller ha i hagen eller veranda! Pute og pledd og kurv kjøpte jeg på Rusta! Måtte ha litt farger! Kurven tenkte jeg til å samle pledd og puter i når man rydder for kvelden! Var ganske så stor! 

 

Teppet kjøpte jeg på Habitat for mange år siden. Tror ikke den møbelbutikken finnes i Norge lenger! Gikk ikke så bra her i landet, men jeg elsket den butikken! De hadde utrolig masse fint! Men tror den fortsatt er oppe og går i Frankrike! Men har ikke tenkt meg dit i sommer…🌸

 

 

 

14 kommentarer
    1. Masse flott sommer-stæsj der. Og badet 9 dager på rad allerede. Det er bra. Her er nok badevannet litt vel kald ennå. Smeltevann fra Hallingdal og Valdres. Får håpe på en lang varm sommer så blir det nok bading på meg og etter hvert.

      1. Masse fint å kjøpe, kjøpte mer også…Får vise i et annet innlegg….Masse artig man kan finne på Jula og Rusta og det koster ikke så mye å få det litt sommerlig! Jeg som sitter alene må ha det trivelig rundt meg føler jeg..
        Hørtes kaldt ut…Håper på masse bad for dere i sommer og kanskje en ny tur til Åsgårdstrand..
        Jeg var jo der i går en time, bare for jeg hoppet av bussen og tok neste buss og brukte samme billett..

    2. En god solstol på verandaen og litt stæsj, det må til 🙂 Du bader på nå – så herlig! klems og gode ønsker for uken videre 🙂

      1. Tusen takk, ja må ha litt nytt hvert år..Noe går jo i søpla når man rydder for høsten 🩷
        Den stolen har jeg sett damene i Åsgårdstrand bruke nede på bryggene og jeg har prøvd den flere ganger
        på Nille..Men synes den var litt dyr så slo til når det var halv pris! Den finnes i blå og grønn også tror jeg.

        Bade er deilig nå…Klemmer og fin dag!

    3. Mye fint sommerstæsj og behagelig solstol! Viktig å ha det fint rundt seg og kose seg om sommeren! 🥰 Tror jeg må få tak i slike figurer jeg også. Jeg har endel solcellelykter som lyste litt dårlig, men tok ut batteriene og ladet de opp, så nå er de som før. Trengte nok bare en ekstra boost. Vi bor litt for nære fjellområdene til at vannet er behagelig, men det hjelper på utover og sola varmer bra nå!

      1. Moro å handle litt sommerpynt. Noe må jo byttes ut hvert år, når man rydder på høsten så
        er det ikke alt man kan ta vare på. Noe går alltid i stykker. Det er jo litt bruk og kast..Det som er veldig billig.
        Jula har mye fint, må bare gå rundt og titte litt. Disse figurene på pinne er kule, artige å stikke ned i
        blomsterpottene.
        Er nok litt for kaldt vannet hos dere enda..I dag var det faktisk 17,5 grad og i går 16 grader i sjøen.
        Ha en fin kveld! 🌸

    4. 9 dager på rad altså…. og jeg har ikke bada en eneste gang…. hmmm – her må det tydeligvis tas tak! Hihi… 🙂 sommerstæsj er viktig – må prøve å få tak i noe mere her også! Klem <3

      1. Tusen takk, nå ble dett 10 dager på rad. Har vært og badet i dag også! I går 16 grader, i dag 17,5 . moro…
        Sommerstæsj må til ja, klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg