5. dagen med sekk på tur

 

 

 

God kvelden dere..

 

I dag kom påskeværet og det har vært så nydelig ute…Kosa meg på tur med sekk og mat og vann! Gikk til sjøen, det var flere som badet. Jeg vasset, ikke så kaldt i grunn…Tenker at jeg kanskje skal begynne å bade i sjøen snart…Forkjøla har jeg jo vært Forkjølelsen fra helvete så tenker at det var det…Det varte og rakk og jeg hoster og slikt enda…Det sitter i, har ikke vært så mye hos mamma i disse dagene! Men fikk tatt en tur i dag, det var godt..

 

I dag ble det tur til campingen her på øya! 

 

En nydelig vakker dag med sol og mening! 💙 På tur sånn ca. 4 timer. Man er på tur når man får med den sekken! 

 

Håper været var flott hos deg også? Da fikk man i hvert fall litt glede av påskeværet sånn på tampen..

 

Nå er det påskeslutt for denne gang! 

 

 

16 kommentarer
    1. En sekk må til for at det skal bli orntlig tur, ja! 🙂 herlige bilder og nydelig vær! Her har også været vært topp – jammen godt det blei noe av det også i påska! Liker skiltet i bunnen forresten, hihi…… God klem <3

      1. Takk, det skiltet var på en platting på campingen. Utrolig artig altså.
        Med sekk er ordentlig tur…mye mer moro det!
        Været var nyyyydelig i dag…Det fortjente vi – klemmer herfra..

    2. Rene Syden-stranda jo, men ikke helt den temperaturen. Jeg må ha varme i været og helst ganske varmt vann også 😀 Artig skilt du fant også da! 👍 Det var sol og nydelig vær her også, og skal visst bli det imorgen også. Da får det ikke hjelpe om det blir flere kuldegrader om natten, når sola varmer om dagen.

      1. Deilig sand og vær i dag…Vannet var nydelig egentlig.
        Det hjelper på med sol på dagen..Så utrolig deilig altså..
        At det fortsatt er kjølig på natta gjør ikke noe synes jeg..Sol er etterlengtet.
        God natt og fin morgen til deg 🙂

    3. Vakkert. Herlig at det ble litt solskinn inn mot striskjorte og havrelefse. Nå har det faktisk duppet under 10 minus her i kveld…. så vårduften fordufta, for å si det sånn 🙂

      1. Godt vi fikk denne dagen altså, mye regn..ellers i påsken.
        10 minus – å hjelpes…snø er meldt her..
        Jeg vil ha SOL jeg…En riktig så fin kveld til deg

      1. Takk, det var en deilig dag på mandag…og skiltet lo jeg godt av..
        Nå har det blåst nordavind i noen dager og det såååå kaldt. Og i morgen er dett meldt et lass med snø..
        Klemmer herfra. 🥰

    4. Festlig det skiltet og at været var flott. Nydelig vær hadde vi i påska, men i natt og formiddag snødde det igjen.
      Den forkjølelsen har sluppet taket heldigvis. Varte jo lenge her. Håper den slipper taket hos deg også. Klem til deg.

      1. God kveld…her hostes det slim enda dessverre…Men blir bedre dag for dag..
        Litt bedre enn i går..Vært syk i 3 uker nå. Den er seig som fy altså..Bra du er frisk igjen..
        Skiltet var nede på campingen, synes det var så kult.
        Meldt snø her i morgen også…Uff,,,må ta bussen på jobben tenker jeg.
        Klemmer herfra..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg