3 rosiner i pølsa

God formiddag. sitter ute i sola 🙂 nynyydelig vær. Varmt og godt. Jeg måtte inn og hente solkrem. For det begynte å varme på huden.

 

  1. Rosin

 

Nydelig blomsteroppsats fra Jan (dedicat.blogg.no) Det var så overraskende og flott. Du er skikkelig kar. Og denne ble med meg hjem og lyser her i stua mi 🙂

 

2. Rosin

 

Fra bloggvennene fikk jeg deilig hvitvin. Den er god, akkurat slik jeg liker. Ikke for søt. Bildet er litt dårlig, men lyset er skarpt i de store vinduene. Men det er en vin fra New Zealand, og druen heter Sauvignon Blanc. This Little pig went to…..Veldig god, en vin jeg selv bruker å kjøpe 🙂 flinke damer.

 

3. Rosin

 

Nydelig tegning og vakre ord fra Randi (natheless.blogg.no)

 

Alt varmet et hjerte. Alle sammen tusen takk 🙂

 

Så da ble 3 rosiner i pølsa.

 

HOLDT PÅ Å SKRIVE 5 ROSINER OG EI PØLSE, MEN TOK MEG I DET!

 

17 kommentarer
    1. Ha,,ha 😀 Ja du skulle klint til med den overskrifta 😀 Det var vel ikke så lett å dele opp den i fem deler, så veldig greit den havnet til deg. Du har jo planlagt og lagt til rette over lang tid 😀 Ha en nydelig søndag 🙂

    2. Har vært moro å titte rundt å se hvor koselig dere hadde det i går…ser jo helt supert ut :)) Dere ser jo strålende flotte ut.. og koselige oppmerksomheter du fikk :)) Dedicat er jo noe for seg selv…alltid oppmerksom :)) Klem <3

    3. Ja, det var mange rosiner 😀 En herlig dag fra ende til annen, med mange fine overraskelser og fine samtaler. Jeg har litt å gå på nå, når uken setter i gang <3 Klem <3

    4. Blomsten fra Jan – en skikkelig gentleman – var flott! Og at du fikk vin var så vel fortjent! Tegningene fra Randi var så koselige! Dette var et toppen treff – tusen takk for igår! Klemmer <3

      1. Alt var perfekt, tusen takk. Tegningene var nydelige. Skal gjøre som deg, sette på ramme! Opp på veggen. Gleder meg til et glass vin. Snart ferie jeg. Deilig. Bare jobbe en uke til. Klemmer.

    5. Kjekt med sånne fine gaver og minner etter en vellykket anledning 🙂 Og herlig med sånt flott vær at du følte for å finne solkremen frem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg