2 typer plen

 

Den gule plenen (den er ikke min <3 )

 

 

Den grønne plenen ( denne er min)

 

Ja, full fart i dag. Handlet for mamma og plantet på kirkegården etterpå. Kjøpt bensin til klipper her hjemme og fikk satt i gang med klipp. Det har grodd veldig i det siste. Så deilig å klippe plenen. Blir litt triveligere med en gang synes jeg. Bolla og Leif har komme ut igjen. Vært i garasjen i hele vinter. Gleder meg til å plante litt blomster etterhvert og kanskje finne et prosjekt…<3 Men male skal jeg. Men tenkte noe annet. Snekre noe eller sånt..Men får se! Etterpå gikk jeg tur..samlet bildene slik for å se om blogg vil ha dem! 

 

I morgen er det dag 5 i utfordringen…Den tror jeg at jeg klarer se…

 

6 kommentarer
    1. Synes nok din plen var finest 🙂
      Jeg har noen sånne gule i min plen, men sånn ellers ligner min plen mer på din plen ja 🙂 Jeg har tatt opp kampen mot de gule 🙂
      Kjekt når det blir grønt og fint gress ♥
      Klem ♥

      1. Koselig med grønn og myk plen synes jeg….trivest best da! 🙂 Men kommer nok gule hos meg også og da får jeg gå på fangst! 🙂 Fin dag og klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg