2 sparetips på tampen av kvelden

Jeg sitter og hører på radio. Håndballkamp.

Du har vel Trumf.  Sånne poeng man får når man handler på Kiwi, fyller bensin og flere steder.

Jeg er flink til å overføre til konto. Bare gå inn på profilen din der hvis du ikke har gjort det før og les deg opp. Det kommer penger inn om 3-4 dager etter at overføingen tas. Vet dere hva. Det er nok til 2 store tulipanbuketter. Herlig. Da slipper jeg utgifter til helgeblomster til 2 helger. Jeg liker litt friske blomster i vasen her inne.

Og tips nr. 2. Nå er det nytt år og årsmøter. Sikkert medlem et sted du også. Jeg melder meg på slike møter. Vet dere hvorfor. Det er som regel bevertning.  Årsmøtet i morgen har snitter og to sånne drikkebonger. Herlig. Mat  og drikke i morgen kveld er reddet…..

Meld deg på du også….:-) finner sikkert noe…

#spare #trump #blogg #bevertning

12 kommentarer
    1. hi hi du får det til du :=) ikke rare bevertningen på årsmøter her i bygda,så det står jeg over :=) trumf kort har jeg,overførte penger i november,har coop kort også,det var nok til å betale hele 60 års feiringen til mannen i fjor,vart ganske mange tusenlapper,men nå skal jeg ta ut litt oftere og ikke vente i 20 år

      1. Lurt å overføre litt oftere. Jeg ordner dette sånn 4 ganger i året jeg. Hehe… Nei ikke alle årsmøter man blir mett 😁 Ha en super kveld…

    2. Lure sparetips dette ja 😀
      Jeg har coop sitt medlemskort, og der henter jeg ut penger hvert år. Det passer meg godt. Nesten som å få igjen på skatten 😉
      Trumf kort hadde jeg før. Men ikke nå. Må snart se å somle meg til å få det også igjen 🙂

      Jeg tror ikke jeg er medlem noe sted faktisk. Ikke som jeg kommer på, bortsett fra Coop da. Men tror nok ikke sånne årsmøter hadde vært noe for meg. Veldig slitsomt på steder det er mye folk og noe foregår. Jeg var jo på årsmøtene i korpset når min datter gikk der. Da var det kakeservering. Og ofte hadde jeg bidratt med kake selv, så ikke akkurat noen vinn vinn situasjon 😉

      Men ellers lurt ja 🙂

      Klem ♥

      1. Tusen takk. Viktig å ta meg seg dette. Sånne poeng forsvinner mange ganger for folk.. Så tar det litt ofte jeg for jeg vil ikke glemme dette. Kaker er dårlig vinn vinn… God Natt 😁

    3. Lurt å ha litt Trumf m.m. 😉 Har ikke tenkt på å gå på årsmøter for å spare maten den dagen, men kanskje noe å tenke på 😀 Artig innlegg! Og spare er veldig smart. 🙂 God fredag!

    4. Gode tips..jeg har ikke sånne kort i matbutikken, syns det er litt slitsomt å huske på. Men har i et par klesbutikker og da hender det man får 50 kr..inn på kortet 🙂 Så du var i full gang med trimming og var tøff i tights 🙂 Fredagsklem <3

      1. Tusen takk… Liker best de korta som kommer inn med noen kroner 😁 litt artig… Selv om det ørlite ved hver handletur… Må trene litt og hjelper med litt friske farger 😁 i dag er det bloggfri.. Må slappe av litt. Nyt kvelden 😁klemmer…

    5. Jeg har Coop og Trumf. Tar ikke ut så ofte, men et år tok jeg ut på coop-kortet, og kjøpte min forrige hund for pengene! Mye glede i penger en ikke hadde regnet med. 🙂 Går ikke på møter for å få gratis mat. Hehe. Men har ei venninne med samboer som går på alt av konserter og møter der det er servering. De har gratiskonsert med servering i Blå Kors her rett som det er, men det er vel helst for de litt dårligere stilt enn oss da. Så en kan betale for maten, om en vil. Men det vil de ikke …. Jeg kunne aldri gått der uten å betalt for meg. Synes igrunnen det er ganske frekt.

      1. Ja det blir penger av det. Jeg tar ut jevnt og trutt jeg..
        Kjenner til med noen som går i begravelser til ukjente. Dette for å gå gratis snitter i etterpålaget.. Mange som gjør mye rart. Jeg er ikke der asså…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg