2. juledag og kaffen er klar

 

God morgen! Det er jul og det er morgen og det er fri! Jeg skal sitte og slappe av med kaffe og lese litt – huset sover! Jeg liker at det er stille. Etterpå blir det ut på tur er litt spent på været da. For det er meldt elendig vær i flere dager nå. Men ut må man og butikker er stengt.Det er deilig, mat nok så bør ikke fly på butikken! Men i dag blir det ikke poteter og saus til middag – finne på noe annet! 

 

Kanskje jeg viser frem litt av gavene i neste innlegg. Bare noen altså. For gutta hadde kjøpt et lass og da mener jeg det. Masse utstyr til hagen og utstyr til huset og så garn og så fikk jeg en strikkebok. Viser vel litt av dette tenker jeg! Men du nå er det kaffe her! God 2. juledag..

 

 

Juleklemmer…

14 kommentarer
    1. Veldig deilig med fri 🙂 Kan gjøre hva man vil, sitte lenge i stua med dyna over, kaffe og en liten matbit. Finne ut hva dagen bringer, eller egentlig hva man selv bringer inn i dagen 🙂 Kos deg på tur <3

    2. Liker meg oppe om morgenen når resten av huset sover, stille og rolig. Lager meg en kopp te.
      Ønsker deg en fortsatt fin romjul☺

    3. Det er godt med stillheten.
      Jeg har ikke fått lest NOE denne jula…. men jeg har et strikkeprosjekt jeg henger fingrene i nå og da…. Og så er det litt koselige serier og filmer på TV innimellom besøk og slikt 🙂

      Ønsker deg en fin 2. juledag!

      klem

      1. Tusen takk, ønsker deg en flott 2. juledag. Tv har ikke jeg fått sett denne jula. Så får se…hehe…
        TV stod på her på julaften fordi mamma liker å se TV, men jeg enset den ikke. ..Der er jeg. Kos deg masse…Klem.

    4. Jeg må si at vi har vært heldig med været her, men jeg har bare vært ute en tur i går:) Har hatt hjemmetrening isteden som passer bedre for vonde knær:)
      Fortsatt god jul.
      Koselig at du fikk masse gaver:)

    5. Jammen blei det dårlig vær idag – hihi, ikke så uventa akkurat da! Jeg har vært i skauen, så nå varmer jeg meg inne og pusler litt! Klemmer <3

    6. Titt titt,,, ser innom her også. Været slo om her også i dag. Fra nærmere 10 minus og en cm med snø. Men har ikke blåst opp skikkelig ennå. Men himmelen er ganske så truende. Venter innrykk av sønn&co, så får vi litt avveksling denne jula også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg