19,5 – noen høyere???

 

God kveld stua! 🎁 

 

Nå begynner det faktisk å bli varmt her inne, nå fyrer jeg i ovnen og latt alle rom åpne seg. Så nå er det 19,5 grader i den andre stua som hadde 16 grader før jeg begynte å fyre..Så det er håp at jeg kan kaste strikkegenseren i kveld..Ikke enda føler jeg! Men snart…Men å fyre med ved er rar temp, blir fort varmt på en måte og slutter man å fyre…så er det kaldt med det samme…Så et par timer så er jeg nok fornøyd med å mate den ovnen…Setter jeg meg ned så glemmer jeg det og da er det gjort!

 

Enn så lenge så fyrer jeg noen grader opp til..Det er jo JUL OG det får være min presang til meg selv..i år! Skal det være så skal det være…💝 og julegjestene er sikkert bortskjemt med litt mer varme enn meg…hehe…Forskjell på en liten leilighet og et stort gammelt hus! 

 

 

GOD JUL

14 kommentarer
    1. Ja, det er sånn det er. Heldigvis har jeg en mann som er flink til å huske å legge i ved. Merker fort når vi lar det brenne ut ☺️ Vi er vant til å måtte ta på oss litt ekstra, så jeg synes det er helt greit. Godt å ta et pledd rundt seg også 🙂
      God jul! 😀🥰🎄

      1. Ja, sitter med lag på lag hver kveld jeg..Blitt vant med det! Før så likte jeg 23 grader inne..Men nå er 19 helt ok for meg.
        16- 17 er litt kjølig. Men men man blir vant med det å 💜 klem..
        Mange pledd her også! 💜

    2. Hihi, ja en må være flink til å stappe innpå ved….! Må ha det litt varmt og godt når jeg er hjemme, syns jeg! Så det går litt ved…! Klemmer <3

          1. Ja.. Var skikkelig kaldt forrige uke.. Så da ønsket jeg meg veldig et varmt hus etter 1,5 time med gåing fra jobb i 15 kuldegrader ❄️ men men sånn gikk det ikke..

    3. I gamle hus så må der fyres hardt for å holde varmen.🤗
      Men jeg er veldig glad i vedvarmen.
      Vi har heldigvis klebersteinsovn som holder godt på varmen.
      Nyt kvelden før kvelden!🎅🏻🎁🎄🌟

      1. Da er du heldig, de er så supre..Holder varmen i huset..
        Her har vi fyra i hela dag og nå er det veldig varmt her inne..
        Godt med varme i jula! 💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg