God formiddag, her regner det..

Skal straks på posten, hente noen pakker. Julegaver. Alltid gøy å bestille litt på nettet også. Men jeg bruker egentlig å handle på butikkene. Vil du ha butikker i byen din, bør du handle der!

Tok frem adventlyset. Kjøpte på Søstrene Grene. Mye billigere en originallys til denne staken. Men det passet. Lysestaken kjøpte jeg på salg etter jul i fjor, i butikken Til bords…

Strikker litt, blir vel julegave dette å 🙂 

Men skjer noe merkelig. Jeg kommer opp med Solveig og ikke Solliv når jeg kommenterer. Og får ikke tilbakemelding på toppen av sida. Må inn på siden til bloggeren for å finne svaret. Skjer det hos dere? 

Liker ikke helt den nye plattformen her inne, men går seg vel til…..

Straks avgårde jeg nå…..prekæs….:-) 

26 kommentarer
    1. Fint vær til å kose seg inne i.
      Har ikke igjen så mange julegaver, og nå skal desember og adventstiden nytes til det fulle 🙂
      Adventslyset var kjempefint 🙂
      Virker som om mange har problemer, men håper det blir bedre etter hvert når de har fått det nye systemet til å fungere.
      Ønsker deg en kjempefin torsdagsettermiddag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Déilig når julegaver er i boks. Da kan man kose seg litt hjemme. Ikke bare fly i butikker…ha en super kveld….klemmer på vei. Toril sin hverdag med musikken:

    3. Flott, merka litt feil her og der. Best å kjøpe i butikken. Bruke byen. Jeg liker best å se og kjenne på det jeg skal kjøpe….fruensvilje.blogg .no:

    4. Koselig med denne tiden vi går i møte nå ^^ Fint å kunne strikke litt gaver også, er så koselig å få i gave 🙂
      Har selv problemer med bloggen nå, men ser de holder på med overflytting og div. Nå har jeg vært borte en stund, så vet ikke helt hva som foregår, men ser ut til at de har byttet plattform eller noe sånt? 🙂 Bloggen min er jo nede nå, får ikke kommet meg inn på min egen blogg for å se innlegg eller noe. Håper det kommer opp i løpet av dagen 🙂

    5. Tusen takk, så koselig å se deg her inne igjen. Moro å strikke litt gaver. Moro å gi og få. Bloggen gar noe endring på gang. Så får vi se om det blir bedre eller verre. Vet ikke. Liker ikke å bare se toppbloggere på forsida. Hva skjer lissom. Håper det endrer seg med bloggen din. Ha en fin kveld….Søtmonsen ):

    6. Hos meg står det soliv som vanlig! Ja, det er lurt med netthandel på det man ikke får tak i i butikkene, men ellers liker jeg å handle over disk. Vi vil jo ha butikkene våre på plass. Nyt dagen!

    7. Tusen takk, så bra. Vært litt tull med det greiene….viktig å handle i butikkene 🙂 og spør man etter noe så bestiller dem opp også. natheless:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg