søndag….

I går holdt jeg på med fryseren, tine av den. Tar jo hele dagen. 

Men etterhvert gikk jeg tur på Kråkerøy, deilig å gå. Liker egentlig det kalde klare været jeg. 

Etterhvert kom sulten og mat ble det…

 

Kylling med peppersaus. Jeg spiser ikke så mye kjøtt. Velger helst kylling eller noe fisk…

Det var pynt på en kaktus.

Og jeg dro hjem etterpå….hadde parkert på Kråkerøy. Gikk forbi litt kunst på veien. Julerød.

 

 

 

 

 

Deilig å komme hjem og fyre i peisen…..

Litt fra i går…..Ha en fin ettermiddag 🙂

 

 

24 kommentarer
    1. Ja, var godt. Kyllingbiter med sopp, grønn salat til. Og peppersaus på dette smakte godt. Her kan man bruke ris også, eller potet i slle varianter….Elsker den kunsten på Kråkerøy…skifter farge. Hvis du ser så er det forskjellig rødfarge. Og i det jeg kom til bilen var den gul. fruensvilje.blogg .no:

    2. Stilig kunst. 🙂 Jeg er heller ikke så glad i haugevis med kjøtt, liker aller best grønnsakene jeg. Som er tilbehøret. Men på min tallerken er det hovedingrediensen som ser ut som tilbehør!

    3. Ikke sant, jeg spiser aldri biff eller sånn. Men kan spise kjøttkaker da. Men ikke noe blodig kjøtt eller noe. På grillen, blir det fleskeskiver eller pølser. Og fisk da. Marit:

    4. Tusen takk, jeg har vist den 100 ganger. Greia her er at den skifter farge. Her var det plutselig 3 forskjellige rødfarger før den ble gul. Da var jeg i bilen….er så glad i den. HeidiElise:

    5. Nei, som sagt. Litt kjøttdeig og karbonade kan jeg ta. Og skinkestek til jul, ribbe kan jeg spise litt av. Men ikke mye ribbe. Er jeg og spiser ute. Blir det fisk. Her var det meksikansk restaurant og har ikke fisk på. Menyen. Heter cactus og pynt med cactuser overalt. Veldig koselig og intim. De folka inne i kunsten er helt rå, jobber støtt, hehe….karidansen:

    6. Ja, deilig å få gjort. Før ungene kommer hjem. Da blir det mer innkjøp av mat her i gården….Tisen takk 🙂 fine kvelden til deg….Margrethe:

    7. Vakkert 😀 takk for at du viser rundt på dine trakter 😀 Har jo tina av to frysere her.. tar jo ikke lange tida vel? Tømmer og sorterer, og røsker ut kontakten. Tar en bøtte full av varmt vann og setter nedi og smokker att lokket. Da går det fort.. er i alle fall sånn jeg gjør det 🙂 Kos deg 🙂

    8. Helt korrekt. Gjør sånn jeg også. Lært av mamman min…må legge til litt for kjente vettu. Men ble noen kjeler vann….For i min fryser kunne du bygd deg en iglo og sovet varmt hele natta 🙂 Tusen takk, Fredrikstad er en fin by og masse motiver ja…dedicat:

    9. Tusen takk, ja jeg elsker den søylen, kunsten her på øya. Nye farger hele tida…blirvaldri lei jeg…hehe…Ja, fin søndag. Ble det. Tenkte at hvis jeg går tur først så er puffen uta av meg. Derfor bretta jeg opp ermene…etter kaffen. Toini:

    10. Takk, maten var supergod. Kylling og peppersaus var utrolig godt sammen. Kjedelig å stå på hue ned i fryseren ja…Is over hele plenen nå, haha….Men ryddig ble det. naturogfhoto:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg