Mitt bidrag til amerkanske tilstander….

God formiddag i kulda….ute er det kaldt, men sol. Jeg skal ut etterhvert. Men nå kaffe 🙂

Jeg handlet ikke i går, kosa meg hjemme på kvelden. Var en tur hos mamma. Handle for å handle gidder jeg ikke lenger. Fylle opp skapene. …..

1.Jeg handler det jeg trenger. Da mener jeg mat, husholdningsartikler etc…

2. Kan handle hvis jeg vet jeg kommer til å trenge det en dag. Hvis det er meget billig. Garn til 10 kroner nøstet og sånt.

3. Dersom tingen roper på meg. Et klesplagg med akkurat den fargen jeg har sett etter hele sesongen..

Dette prøver jeg å leve etter, men faller litt ut noen ganger da…sånn som julegaver og pynt til jul 🙂 Men jeg prøver..

Gikk meg en tur på kvelden i går og tok et bilde ved elva. Liker vann, elv, sjø vet dere. Og trær er flott.

For en stund siden kjøpte jeg boka Tidløs visdom på loppis. Den er meget god. Fin å leve etter..

Dagens sitat: “Ingenting kan tilfredsstille den som ikke er tilfreds med lite…”

Ha en vakker fin kos lørdag der du er…Klem Solveig <3 

#høst #amerikansketilstander #kjøpe #billig 

20 kommentarer
    1. Jeg er nok som deg…veldig lite matereralistisk…Kjøper bare det jeg må…men kan få et raptus på brukthandler og loppis…hihihi..Jeg liker salg, men ikke sånne tilstander som det kan være på denne fredagen…Liker å gå å se, og tenke og fundere….hihih…Men hadde jeg vist det var noe jeg SKULLE eller måtte ha…og det var på salg på fredag, ja da kan det hende jeg hadde dukket opp..men bare kanskje….Da måtte jeg spart myyye penger….Er litt gnien også…så liker jo salg.hihih.. Ha en god lørdag, og kos deg på tur i sol og kulde!

    2. Fine gode tanker dette her :-)) Jeg går vel innunder en maksimalist, men ikke fordi jeg handler i vilden sky. Gjør som deg, det vi trenger og en og annen gang litt til – som julepynt som vræler til meg :-))

    3. Best å tenke seg om når en skal kjøpe noe..hva en trenger og hva en virkelig har lyst på.. det blir billigst i lengden.. salg er kortvarig fortjeneste…men er det noe en uansett må ha er det jo greit 🙂 Nydelig kveldsstemning på bildet..og fint sitat 🙂 Lørdagsklem <3

    4. Ikke sant. Kjøpe det man trenger. Ikke alt mulig dill og dall. Men sikkert bra tilbud hvis det var noe man var på jakt etter. Jeg er litt gnien og liker å spare. Bytter ikke ut sofaen før den er slitt og sånn. Men jeg liker å bruke litt penger på mat ute. Reise litt. Ikke en haug med klær i hvertfall….trenger ikke. Ha en super kveld. Toini:

    5. Ikke sant, det må rope kom og kjøpe meg 🙂 men ikke minimalistisk her asså. Men har for mye…trenger ikke mer. Jernbanefrua..:

    6. Ikke sant, kjøpe noe varighet. Ikke det billigste som må på fyllinga etter et år. Ønske seg noe og spare litt. Ikke vært i byen i dag heller. Gidder ikke det maset. Ha en fin kveld. annebe:

    7. Ikke sant, det er helt sant. Så på tv i går. Uff og uff….Gå sånn rolig og titte og tenke litt. Det er koselig. fruensvilje.blogg .no:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg