Duftposer – løp og kjøp….

Tips på gang igjen dere….

Da jeg rota etter denne dusjmatta til mamma. Gikk jeg grundig til verks i hyllene til Europris. Pleier ikke det. Bare durer gjennom og kjøper telys eller tørkepapir eller det jeg skal ha. Bruker ikke lang tid. Men denne dagen lette jeg og da finner man ikke det man trenger men andre ting. 

Alle vil ha litt godlukt i skap eller skuffer. Og klær som ikke blir brukt på en stund lukter litt rart. Jeg pleier å legge et såpestykke eller litt lavendel innimellom klærne. Sånn ting man kjøper i syden. Lavendelposer 🙂 gode såper 🙂 

Men disse posene fant jeg på Europris, kosta bare kr. 20.- det er gratis spør du meg. Med henger også. Kjøpte først en. Men i dag måtte jeg innom Europris igjen, for jeg trengte strikkepinner. Så kjøpte 2 til. Alle med forskjellig duft. Og de her koster mye mer i dyre interiørbutikker asså. Sikkert samme greiene…Tips til smågaver, venninnegaver….kjekke synes jeg da. Og duften var fin……passe sterk. Så får vi se da om klærne synes det samme…! Billig var det vaffal….

#duftposer #europris #tilskuffer #tilgarderopeskapet

28 kommentarer

Siste innlegg