Det å høre dårlig….

Det er det samme som å lese en bok om hjerneforskning på engelsk..Tenk dere, sånn har jeg det fra morgen til kveld…Lese denne engelske boka om det vanskelige tema…..Om jeg snakker med naboen, en kollega, en venn, familie…like mye konsentrasjon må til. 

Hei forresten….:-) 

Ville bare si at det er ikke greit…..Så sett pris på deg selv og andre. Leve livet og nyte det der du er. Ikke tenke så mye bare lev livet ditt. Det er ditt liv og det er dagen i dag …..

Tror jeg skal hente meg litt take away i dag….Viktig å kose seg. Det har jeg lært i i hvertfall. Det trenger ikke masse konsentrasjon til…….

#konsentrasjon #høredårlig #nedsatthørsel #livet

10 kommentarer
    1. Jeg liver uten for mye bekymringer. Det kommer jo noen av og til, men prøver å riste de av meg så fort jeg kan 🙂 KOs deg i kveld <3

    2. Ja kos deg med take away, og ha en god helg! Jeg skjønner så godt hvor tungt og vanskelig det er å høre dårlig…snakket akkurat med sønnen i tlf…og med dårlig forbindelse så konsentrert jeg meg masse…og kjente jeg ble sliten i hue…måtte jo tippe og tro mye……Klem til deg!

    3. Ikke sant, sånn er det. Blir innmari sliten og utmattet….høre 3 ord og gjette 7. Lage seg en setning. Prøve å svare riktig at av det. Stille riktige spørsmål….Blir gal av mindre…Take away var bra. Kjekt det. Pleier å pizza på fredager, men er lei det…lei sånn kjøpapizza fra fryser…ikke lei hjemmelaget eller kjøpe ute pizza…ønsker deg en fin kveld. Anne Grete Preus kommer på Lindmo etterpå. Det skal jeg ha med meg. Toini:

    4. Gode tanker og ta vare på deg selv 🙂 psst. er så mye tøv som blir sagt, at halvparten ikke er verdt å høre 🙂 Men for å være helt seripøs så skulle jeg ha fått time for hørselstest. Mister faktisk mer enn jeg liker. 🙂

    5. Helt klart mye som er bare surr ja 🙂 du får komme deg til fastlegen og videre til hørselavd…på sykehus….Best å få det sjekket.,Det kommer snikende dette her. Plutselig er det noen lyder man mister. Telefonprating er også verre…sjekk deg. dedicat:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg