God morgen Monaco….

Hei dere og fin morgen 🙂

Drømmer du om masse penger og om å bosette deg i Monaco…ikke jeg. Vært der mange ganger. Lett å komme ditt. Tatt toget fra Nice i Frankrike. Det er et spesielt sted. Alt er bygd i høyden og man tar heis for å komme seg opp og ned i byen..

Moro å reise……

Men deilig her hjemme også. Kose seg og drikke kaffe 🙂 nyte stillheten og skogen rett utenfor døra mi. Kan egentlig ikke bo bedre. Elsker huset mitt og stedet jeg bor. Men etterhvert blir det å legge litt planer for ferie neste år. Det blir i hvertfall Kreta. Det er mitt andre hjem. Sånn er det jo å jobbe. Man har 5 uker ferie og det er det…..planene med masse reising stopper lissom av seg selv…Så blir himla begrenset med reisingen egentlig. Sånn weekend reising er jeg ikke fan av. Blir hektisk og slitsomt. 

I mens ligger jeg her og drømmer og koser meg med kaffe 🙂 ikke bilde fra i dag altså…er noen år gammelt…Men i drømmeland….

#ferie #monaco #drøm #reise 

16 kommentarer
    1. Jeg har aldri vært i Monaco – men kanskje en dag?? ehehe Ja viktig å drømme 😀
      Det eneste jeg vet om neste år er at jeg skal på Fibromyalgi-konfferanse på REUMASOL i Spania en uke. Ellers tar jeg det som det kommer. Har man hus blir det alltids noe der…………….. Også blir det Oslo – og håper å treffe deg igjen og andre bloggere kanskje?? 😀
      Ønsker deg en fin lørdag!
      klem

    2. Ikke sant, deilig å drømme og planlegge. En drøm er også et mål vet du…vært i Nice flere ganger og da er jo veien kort til Monaco. Pluss at gutta og jeg har vært på cruise i Middelhavet og da tok vi også toget til Monaco. Artig sted. Myyyyyye luksus. Men deilig i Spania og Helles. Osloturer blir det alltid og vi sees sikkert igjen. Og bloggtreff blir det…det er koselig og møtes.,Skal komme meg en tur til Gøteborg snart…men egentlig ikke i reisemodus om dagen…men må gi meg et spark bak….klemmer 🙂 MJmettejosteinsdatter:

    3. Tusen takk, elsker å reise jeg. Men pengebok og ferietid begrenser jo…men blir alltid flere turer til utlandet hver år. Nyter å se andre land og kulturer og mat og folk….ha en fin dag…Jernbanefrua..:

    4. Helt riktig det du sier…jeg drar til Oslo og Sverige og Halden og sånn…men sånn ut i Europa med fly fredag – søndag orker jeg ikke….takk og nyt kvelden…frodith:

    5. Joda…det er mange steder jeg ville ha besøkt..men ikke akkurat nå..ikke sånn som helsa er nå…orker ikke tanken på flyreise engang…Så…jeg har nok reist det jeg skulle….og glad for det…..nå får vi kose oss i det vakre landet vårt….Det er jo så lett å se og oppleve stedene via nett og tv også nå…så drømmen får bli drømmen…Kos deg med drømmen du også!

    6. Tusen takk…nei er ikke så gira på,å fly nå jeg heller. Men vår og sommer hjelper det. Koser meg masse her hjemme jeg. Og Norge er vakkert. Masse fint å se her..Men 5 uker går fort og man vil ha ferie både her og der…pluss være hjemme. Er veldig hjemmekjær jeg altså…..så koser meg mest hjemme og sparer en slant videre til hytta mi, hehe….ha en fin kveld…Toini:

    7. aldrig vært der,har ikke tenkt så mye på det heller :=) deilig å besøke varme land ,men godt å feriere i Norge også,jeg liker bobilturene våre jeg hi hi ,men drømme kan vi alle gjøre ja :=)

    8. Helt herlig med tur med bobilen. Skulle gjerne hatt en slik og kjøre rundt. Helt topp og luksus. Ferie det…..:-) fruensvilje.blogg .no:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg