Oddsen

Oddsen for å høre normalt er 0 for meg da….

Oddsen for å vinne i Vikinglotto er vel nesten 0 den også. Men jeg er evig optimist og leverer lappen denne onsdagen også. Tenk om……

Da blir det hytte vett dere, hehe. Tenk om den Hamartelefonen kom.  Folk sier man blir jo ikke lykkelig av penger…..sikkert noe i det. Vet ikke. For jeg har spinket og spart hele livet så kan ikke svare på det! 

Men optimister gir seg ikke, kjører på og kjører på. Tipper ikke mye jeg asså, men en lapp må til. Hvis ikke er i hvertfall oddsen for å vinne 0. 

Tipper dere? 

Oddsen for hørselen min er jo som før. Usikker. Det kan gå på og det kan stagnere. Men jeg orker ikke ta den bekymringen, da får jeg den to ganger. Nei, det gidder jeg ikke. Vi har forresten fått nytt spiserom på jobben. Det er digert. Setter meg litt bort på siden jeg så blir det litt mindre voldsomt. Men jeg kommer faktisk til å spise maten ved pulten min en gang i blant også. For det er mye mas med folk, og ørten samtaler rundt bordet på en gang. Så jeg får prøve meg frem litt. Ikke greit.  Får ta det som det kommer. Er jo sosial person også da, liker mennesker….

Men vinner jeg på lotto, så …….hehe..

Men ikke så farlig. Lykke for meg er så mye annet. Være ut og nyte. Deilig. Selv i mørten og tåke er det nydelig å være ute og gå. Novemberværet i Østfold. Tåke og regn….vi likær det å vi…

#hørseltap #lykke #vikinglotto 

 

16 kommentarer
    1. Jeg synes spiserom er slitsomt selv jeg, selv om jeg ikke har hørselsproblemer. Jeg bare synes det er litt masete å skulle forholde seg til så mye folk på en gang, og VELGE hvem man skal høre på..Jeg liker best et par -tre stykker litt trukket unna… 🙂 Håper du vinner da <3

    2. Tusen takk, slitsomt med en hel skokk og ingen bruker innestemme. Liker sånn 3-4 rundt et bord jeg og 1 samtale på gang. Men ikke så lett å få til. Så da blir det litt til og fra for min del. Etter dagsformen. frodith:

    3. Ja tenk å vinne litt så man kan ha en viss trygghet….DET hadde vært noe..jeg tipper ikke..men Bjørn gjør…så jeg får nok litt goder av det “når” han vinner..hihiLykke til og håper du får deg hytta di en gang!

    4. Hehe, plutselig vettu…Hytta kommer. Jeg vet, men telefon fra Hamar……hmm….Ha en fin kveld 🙂 kos deg….leggetid her nå….Toini:

    5. det er sant ingen vinner om dei ikke spiller,selv har jeg aldrig spilt,men kjøper en flakslodd en gang i blandt ,bare ikke hvert år hi hi .
      Hørselen er trist å misse,men ennå værre om det var synet tenker jeg ,får håpe det stagnerer for din del da :=)

    6. Tusen takk, ja får håpe hørselen stagnerer. Jeg har snakket med flere søskenbarn. Hos dem har det stått stille når de rundet 50 cirka…ikke blitt verre. Men pappa og bestefar ble døve…syn er viktig og hørsel er viktig…Moro å tippe litt. Flax kjøper jeg en sjelden gang…fruensvilje.blogg .no:

    7. Har venta på den telefonen i årevis jeg, selv om jeg ikke tipper! Men drømmemannen gjør, og han har lovet at vi skal dele … Hørselen er grei å ha, hører ikke så aller verst jeg, bare jeg er en plass det er stille og folketomt! Haha. Men blir det for mye bråk rundt så blir det bare spetakkel inni hodet mitt. Tinnitus er no dritt! Ha en fin dag.

    8. Bra han vil dele da 🙂 -alle skal få…..nei, må være stille og rolig og lite støy….da er dagene ganske ok….sånn har det blitt, får ta det som det kommer…fin fin kveld….Marit:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg