Sånn kan det gå når man er kreativ

Det ble blomster i vasen denne kvelden også. 

Ble litt full fart med den kvisten. Skal finne bedre kvist i morgen eller no. Forrige innlegg var det heklede blomster. Nå fikk jeg vasen full av blomster (litt søl fra de farlige lysene jeg hadde fra Kid, ikke vasket skikkelig).

Lykke er de små ting. En liten heklet blomst i en vase. En klem. En god kopp kaffe. En koselig prat med en nabo. Litt å tygge på. …Alt er der bare til å nyte, rett rundt hjørnet….

#lykke #kreativ #hekle #blomster

14 kommentarer
    1. Tusen takk, litt gøy da. Når jeg gikk i skogen. Og plutselig detter en ide ned i hodet mitt. Blir litt sånn annerledes det livet jeg lever nå. Med god tid og masse ideer. Før var jeg bare sliten og stresset….Margrethe:

    2. Tusen takk, ja jeg skal se etter større kvister. Rekker vel ikke i morgen, men neste dag. Elsker gåsunger eller pusekatter som jeg også kaller dem.Toini:

    3. ja du har rett,det er til syvende og sist dei små tingene i hverdagen som betyr aller mest :=) og noen søte små hekla blomster på kvist var ikke dumt,litt småkoselig når en sitter der og koser seg i heimen :=)

    4. Ja, det synes jeg også. Det er koselig hobby. Lage noe. Samme hva det er. Men man får mestringsfølelse og den er viktig. God følelse inne i seg. fruensvilje.blogg .no:

    5. Så fint det ble! 😀 Koselig.
      Du hadde ikke trengt å nevne søl av stearin, da hadde jeg ikke sett det 😉 Kjenner meg igjen i det, når man ser det på bildet sånn plutselig. 😀 Nyt dagen! Klem <3

    6. Ikke sant, ble så mye søl av noen lys jeg kjøpte på KId….Rant i bekker og hele sjenken….farlige greier… moro å lage små ting vet du…..HeidiElise:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg