Mørket….

God kveld….

Jeg går tur. Det er tidlig mørkt. Motivene er få når man går i mørket med mobilen.

Blir grelle bilder. Men en dag uten bilder gir ingen mening. Jeg går. Gått lenge.

Om litt er jeg hjemme. Ingen bilder. ..

Jeg kan ikke komme hjem tomhendt. Liker det ikke…..!

Da står det der, et gammet eiketre med en lyskaster. Det er vakkert. Mer skal ikke til. 

Gamle Eika, gledet en gammel sjel i kveld….<3

 

(Så det for en stund siden, i vinter da det var mørkt. Men ikke gått i mørket så mye denne høsten.)

12 kommentarer
    1. Flott motiv..lys i mørket ! Ja fort mørkt ute nå.. Så det forrige innlegget om blogg-navn og kreativt og fint solliv 🙂 Kos deg med helgen <3

    2. Herlige eika som slo på utelyset for deg 😀 Men den ”gamle sjela”, regner med det er stavekontrollen som surrer… Ha en flott helg 😀

    3. Tusen takk, motivet ble fint synes jeg. Sikkert en grunneier som har satt opp litt lys i mørket. Og tenkt at dette ble flott og det var det. fruensvilje.blogg .no:

    4. Tusen takk, lyset gjorde motivet litt magisk. Flink grunneier som satt opp litt lys i den store eika. Eiketrær er noe av det flotteste jeg ser. Overdelen ble artig. Moro å lage noe uten mønster…:-) annebe:

    5. Flott bildet og sånn er jeg også….ble litt sånn på meg i går også…det regnet så mye at jeg fikk ikke tatt noen bilder…til slutt fant jeg en busk jeg knipsa litt dråpebilder i….Også ble de ganske så fine også….hihihi…Ha en god ny dag!

    6. Flott, det er jo gøy å ta bilder. Finne motiver. Jeg var jo på jobb og hjemme i mørten. Da blir det begrenset….hmmmm 🙂 Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg