Høsten er en fest…

Hei dere,

Dette bildet tok jeg utenfor en pizzasjappe i dag. Det er høst. Det har vi fått med oss…

Jeg tenker at høst og fest har en del likhetstegn. Hvis begge er vellykket da med andre ord. 

1. Jeg gruer meg litt til høsten, men når den er der så elsker jeg den. Sånn er det for meg i hvertfall. Tenker alltid bedre at jeg ble hjemme når jeg skal på fest.  Men når jeg er der så blir jeg sugd med av alle inntrykk..

2. Naturen pynter seg med vakre farger når det er høst. Når jeg skal på fest så pynter jeg meg litt.

3. Jeg vil ikke at høsten skal ta slutt. Jeg vil heller ikke at et fest skal slutte med det første.

4. Det mørkner ute når høsten er der. På fest liker vi også litt mindre lys.

5. Høst er lun. Det bør også en fest være. Les: hyggelig stemning..

Jeg kunne fortsatt med masse punkter. For det er likhetstrekk. Men det er en forutsetning at høsten er slik som i år. Blå himmel, fargespill, klart vær, ikke altfor mye regn og tåke. 

Fester er også magiske, hvis alt klaffer og verten og vertinnen slapper av og senker skuldrene…Ikke at jeg fester så mye nå, men jeg har jo levd et liv jeg å….:-) 

Snart helg, noen skal sikkert på FEST. Jeg koser meg med FESTEN i naturen som kalles HØST…

 

#fest #høst 

 

8 kommentarer

Siste innlegg