Glufsa

Her ser dere øya Glufsa. Dette er favoritt når det gjelder badesteder her på Kråkerøy. Jeg tusler over en liten bru. Og helt i enden av holmen bader jeg. Var der på lørdag og tok dette bildet. Badet ikke. Sier meg ferdig med sesongen for i år. Andre ting å gjøre nå….Kan jo begynne å svømme litt i sånne svømmehaller. Har gjort det før, i rykk og napp. Men er egentlig ikke glad i klorvann så får se. 

Driver og går da, men får se om jeg skal trene med litt annet også. Gå er bra, men får ikke trenet ryggen synes jeg. Får vondt hvis jeg blir sittende for lenge i en stol…(men ikke ofte det skjer da). ..Men får tenke litt. Koster å trene også. Et treningssenter som er i nærheten her jeg bor har bra lokale og godt voksne som trener. Bra der sier folk jeg har pratet med. Men koster 500.- i måneden. Synes det drar litt jeg se..For jeg liker ikke sånne faste utgifter. Har skjært ned til benet på alt sånt egentlig. Aviser og ukeblader, musikk….For litt her og litt der blir mye! Jeg er meget bevist hva jeg bruker pengene til. Det må man, med en inntekt og stort hus….og 40 % trygd. Sånn er det bare ……TENKER…Men viktig å trene også…Sykkelen har jeg satt bort for vinteren nå. Glatt og skummelt å sykle. Jaja,,,,,,får tenke videre jeg 🙂

Sånn er livet…….

 

#tenker #trening #svømme #gå #glufsa

 

10 kommentarer
    1. Ja, vi får tenke sammen…..men går nok den veien for meg. For lettere å trene når man er sammen med flere. Og glatte veier kommer…frodith:

    2. Så flott sted! ja jeg liker ikke å betale for å trene…har prøvd det, og det er jo greit å kunne melde seg på aktiviteter osv..men nei…Skippa ut…hihih..Er det kanskje noe friskvern i kommunen din? Eller noe aktiviteter på bygda? som joga eller andre ting? Eller lag deg et program og gjør hjemme….men blir jo gjerne lite sosialt da…Lykke til og ha en god ny uke!

    3. Glufsa så utrolig flott et sted. Et vakkert bilde du har tatt. Helt nydelig<3 Jeg er også veldig bevisst på hva jeg bruker penger på. Er i en situasjon som jeg ikke har noe valg. Håper det ordner seg for deg med trening... Ønsker deg en fin og god dag:))

    4. her måtte jeg flire litt,ja for her jeg bor har jeg hørt noen utale det kvinnlige kjønnsorganet som glufsa hi hi ,men øya var vakker den :=) Skjønner att en må tenke når en er alene om økonomien,men en kan jo fint trene hjeme i skogen eller hvor en vil uten å gå på et treningsenter :=) knebøy og sittupp kan du gjøre hjemme ,gå trapper,hoppe tau,rocke med rockering ,ligge på rygg og løfte føttene fra gulvet og holde dem der,ja alt dette styrker og koster ingenting

    5. Hehe, det betyr jo akkurat det. Rart navn på en Holme. Men sånn er det her. Vi har mange rare navn utenfor kysten her. Driteren, Fredagshølet, Mange flere. Og de står på kartet. Så ikke noe fjas. Mange kjekke tips her. Mye man kan gjøre selv ute og inne som ikke koster skjorta…sant det. trener litt hver kveld med mage øvelser jeg. fruensvilje.blogg .no:

    6. Tusen takk, sant det. På bygda her er det joggegrupper og gågrupper. Kråkerøy IL tror ikke det koster mye.,så får tenke. Ser meg lissom ikke flere ganger i uka på det treningssenteret og da blir det dyrt å være medlem. Må tenke litt. Greit nå da, kakdt og surt. Men vår og sommer…hmmmm, ikke innemenneske jeg nei..ikke lett.Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg