Fredrikstad

Hei og god morgen. Dro en liten tur  til byen i går ved 1800 tiden. Skulle bare ha meg noe mat. Jeg synes det er magisk vakkert ved elva på kveldstid. Lys og elv i mørket gir en utrolig flott stemning. Det hadde vært gøy med skikkelig kamera, for motivene roper på deg. Jeg hadde bare mobilen. Tok bilde av samme motiv. Det ene bildet med nattstilling. Tror jeg…

Jeg tar bildet fra Fredrikstad-siden over til Kråkerøy.,Det har blitt ganske mange høyblokker ved elva her på Kråkerøy. Folk selger husene sine og vil bo i gangavstand til butikker og restauranter. Jeg bor jo i skogen..Er ikke klar for å flytte  jeg 🙂 Men det er sosialt å bo slik. Da jeg går bortover mot bilen så ser jeg folk benytter fellesarialer og benker ved blokkene. Her jeg bor ser jeg bare folk på dagen. Blir jo sånn i hus, henger jo ikke ved gjerdet på kveldstid i mørket……hehe…

Nyt dagen da, her blir det litt vask på formiddagen….lørdag er vaskedag for meg…  #fredrikstad

10 kommentarer
    1. Ååååå, der kom drømmen din. Den har jeg ventet på 🙂 min drøm vet du…..hytte langt inne i skogen ved et vann. Helt uten andre hyttenaboer…….MJmettejosteinsdatter:

    2. SV: joda..men samtidig så hadde det vært deilig å ha alt i nærheten..og kunne bestemme selv når man ville se folk…Ha alltid bodd øde og langt fra butikker….Tenk å bare kunne gå ned å handle brød da…Men jeg vet jo ikke hvor lenge jeg hadde orket det heller da….hadde vel fått mark av alt bråket det blir i en by…Men lengter etter noe mer lettvint for tiden….parkerer i garasjen og ta heisen opp….sukk…Men…når man bor som oss, så får vi jo gratis trim da…..:-) Er nok litt usikker på hva jeg egentlig vil….

    3. Hehe, ser den jeg å. Hadde jeg hatt nok penger. Hadde jeg kjøpt meg leilighet i byen, men de koster skjorta. Må låne i tillegg til huset og det gidder jeg ikke. Og hadde jeg hatt nok gryn hadde jeg kjøpt meg leilighet i Oslo eller noe i tillegg til huset. Og den hytta i skogen ved et vann…..hehe….Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg