Jeg tenker på jul :-)

Hei dere, 

Litt hektisk her i dag. Rett til frisør etter jobben. Så da forsvinner jo fort hele dagen og kvelden. Må lissom klippe seg litt innimellom også. Håret gror….Sånn er det bare. 

Begynt å pusle med litt julegaver. Noen kluter og noen grytelapper. Og et skjerf i den populære høstfargen. Oker ellet hva den heter. Lagde et i rosa til meg sjøl i fjor. Beste skjerfet jeg har hatt noen gang. Er så fornøyd. De stripete grytelappene lagde jeg masse i fjor. Populære. Så sikkert noen som kan trenge slike i år også. Kluter til kjøkken trenger alle mennesker. 

Kjøpte også masse bomullsgarn fra Hobbii. Hentet i dag. Gleder meg til å teste det garnet. Kosta 16,- nøste. Fin pris. 

Så da har sittet her og festet tråder. Skal vaske skjerfet og klutene før jeg gir det bort. ….

Kos dere med kvelden, med tv eller hobby! Jeg skal strikke flere kluter! 

P.S. Tror ikke noen av dem jeg skal gi bort til leser bloggen min. Deler den sjelden på Facebook. Facebook er Facebook og blogg er blogg for meg…

 

24 kommentarer
    1. Håper du ble fornøyd med håret 🙂 Så fine ting du lager i gaver..ekstra koselig å få hjemmelaget ..fin den gulfargen på skjerfet ! Kos deg med strikking ..<3

    2. Koselig og herlig med litt egenpleie – håper du gikk smilende derifra 🙂 Men så flink du er, veldig fine og praktiske ting du lager. Tenker noen blir veldig veldig glade over å ha fått nettopp dette du har laget. Gaver med mening og sjel 🙂

    3. Flinke du 😀 Perfekte julegaver tenker jeg 🙂 Vi har roet kraftig ned på den fronten. Det blir sønner og samboere og barnebarn og oldebarn 🙂 Og de siste ordner foreldrene til, så kommer det litt strømpegaver i tillegg 😀

    4. Tusen takk, koselig å lage litt. Pleier å lage kluter.,pakker 2-3 klter sammen med noe til kjøkkenet. En fin oppvaskebørste eller kopp eller noe.,Håret ble bra,klipp og farge. annebe:

    5. Tusen takk, skjerfet ble knall…kanskje tar jeg det selv….haha…Skal strikke flere. Bruker bare hjemmestrikkede kluter på kjøkkenet jeg. De er supre. Margrethe:

    6. Tusen takk, det er nyttige ting. Gøy å lage litt. Går ikke så fort blir bare litt på kvelden foran tv. Ha en fin dag…Jernbanefrua..:

    7. Tusen takk, deilig med hårpleie. Klutene er supre.,Pakker de inn i cellofan 2 eller 3 sammen. Pluss noe fint til kjøkkenet. En kulmoppvaskbørste eller kopp eller fargerike teskjeer. Dette er flotte gaver. fruensvilje.blogg .no:

    8. Tusen takk, dette er fine ting. Når sønn min flytta til Kristiansand i høst så var han ute på kjøkkenet og tok med flere hjemmelagde kluter fra stabelen der. Så populære til alle.,Har en del å handle eller lage gaver til jeg. a3 brødre og svigerinnerbog tantebarn og alle får…pluss familien da og noen venner får litt. Så må tenke å begynne tidlig. dedicat:

    9. Fine ting og så koselig med hjemmelagde gaver <3
      Jeg strikker litt til jul jeg også. Holder på å lage adventskalender til mine 2 barn og 3 bonusbarn. Og da blir det litt strikket 🙂
      Herlig med besøk hos frisøren. Unner deg det. Jeg skal besøke min frisør litt nærmere jul 😀
      Nydelige dagen til deg <3

    10. Fin strikk. Når jeg sjekka så hadde du visst vært her mer enn meg i det siste. Så den forrige kommentaren ble litt flau … bare meg som ikke har fått med meg alt. Men koselig å se deg her inne uansett.

    11. Tuuuuuusen takk, plutselig så jeg at jeg hadde glemt deg…koselig å strikke litt og lage gaver. Kalender er koselig…du får ha en fin kveld..klemmer.Eva:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg