Kino….

Hei og god formiddag…..

Her om dagen var jeg på kino. På Battle. En litt sånn søt film om forelskelse, klasseskille og masse dans og musikk. Den er norsk. Første norske dansefimen som noen gang er produsert. Det var mange rundt sånn ca. 15 år der på kinoen. Ikke så mange på min alder. Men vet dere hva, jeg likte filmen utrolig godt. Den fikk meg til å tenke….ikke bare på dans. Men hvordan vi mennesker er mot hverandre. Synes den var veldig aktuell jeg. …

Hvis dere googler så ser dere flere anmeldelser av filmen. Jeg får ikke linket her fra ipad. 

Skal gå masse på kino i høst, det er behagelig å sitte sånn sammen med masse mennesker og bare leve seg inn i en film….

Bildet fant jeg på nettet. 

Ååååå ja ei bøtte popcorn må jeg ha på kino 🙂 hører med…

#kino #battle 

18 kommentarer
    1. Å gå på kino er så koselig :-)) Lenge mellom hver gang vi går på kino, turnus og «må» tar over mulighetene så det blir gjerne utsatt til filmen kommer på plate. Da blir det popcorn og gode greier i heimen 🙂 Men kino er nå kino da. Godt du koste deg :-))

    2. Tusen takk, ja jeg også så litt på tv om denne filmen. Jeg tenkte skal jeg gå…Ja, det gjør jeg. Den ga meg noe litt dypere inn i sjelen. Sikkert beregnet for fjortisser…Men angrer ikke. Selv om det kunne vært mer kjemi mellom disse som spilte hodedrollen. Men glem det og heller tenk. Hvorfor skal vi dele oss, de rike her og de mindre rike der….vi er alle mennsker. Vi skal ha det gøy sammen. MJmettejosteinsdatter:

    3. Film er best på kino! Bare så skrekkelig synd de må ha så ekstrem høy lyd! Men jeg var også på kino for et par dager siden faktisk. Med eldste barnebarnet. Vi så Hotell Transylvania 3. Og faktisk er det ganske gøy med en god unnskyldning for å se barnefilmer også, og hva er vel bedre enn en tiåring som vil på kino med mormor?

    4. Deilig å kose seg med film. Liker best kino å komme meg ut døra litt jeg da og se noen folk. Er ikke så flink til å gå. Men har bestemt meg at nå blir det masse kinobesøk. Det er jo så hyggelig. Kos deg med med kvelden….klemmer….Jernbanefrua..:

    5. Film er best på kino. Så koselig å se film sammen med barnebarnet. Herlig 🙂 jeg har ingen barnebarn, men kan skjønne at det er kost for begge. Det har hendt at jeg har lurt med på barnefilm uten små barn…hehe…Film er koselig uansett. Men må være innen de temaene man liker 🙂 nyt kvelden. Marit:

    6. Ja jeg likte filmen jeg….deilig å komme seg ut litt på kino. Håper jeg er i siget og kommer meg på flete filmer i høst…du får ta en date med Bjørn på kino 🙂 Toini:

    7. Ja, litt sånn søt rolig film….ikke så mye mas og støy egentlig…bare koselig…Veldig moro med norsk da….jeg likte den godt. Den sitter inne i hodet mitt enda….Margrethe:

    8. ahh, ,kino.. ja det er det ikke ofte at vi er på 😀 Her er jo bare bygdekino,, og ikke så veldig bra forhold. 🙂 Lykke til ,, er jo en flott avkobling 🙂

    9. Takk, koselig avkobling på kino. Det er lissom ikke noe man bør gjøre. Bare sitte der og nyte filmen. Her er det utrolig flott kino, med 6 saler. Så viktig å bruke den egentlig. Ha en fin dag der på bygda….:-) dedicat:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg