Vind i apparatene

Hei snille dere 🙂

Det blåser fryktelig. Det er storm med orkan i kastene. I nyhetene ble vi anbefalt å holde oss inne i kveld. Jeg har ikke turt å gå ut, men gikk tur i går da. Fant plutselig ut at det var masse man kunne gjøre med bildene på telefon. Så jeg strammet opp. Kosta ikke noe,og glatt i kinna ble jeg. Men øyenbryna er buskete….fikk lissom ikke ordna dem…Men men får væra seg sjæl…..hehe. Han typen jeg er sammen med liker det naturlige. Så da er jeg vel drømmedama da. …klart jeg er det. Han har vært singel i 10 år…noe sånt. Så han har sikkert leta leeeenge. Og der var jeg, dama fra Fredrikstad som likte å bade og kose seg med utelivet. Ikke utelivet på byen asså, men være ute i skogen og sånn. Som han mista hjertet sitt til…

Men det jeg skulle si var at da jeg kjørte fra jobb i dag og da jeg skulle innom butikken…tok det tak i hele meg, da jeg gikk ut av bilen. Jeg måtte rett og slett holde på høreapparatene. Det var ekkelt. Ikke morsomt å miste dem. Koster 12.000 så dyre greier og jeg er avhengig av dem på jobben. Kan ikke si he hele dagen……Det funker dårlig på en aktiv arbeidsplass. 

#hørselblogg #høreapparat #nedsatthørsel

Da sitter jeg her da med 0 tur i dag…..ikke ofte, men må man være inne så….Får åpne en pose potegull, hehe….Da går jo den tida 🙂 fin kveld da til dere her inne i bloggblokka. 

14 kommentarer
    1. Hørtes ugreit ut =/ Liker ikke vind i øra selv jeg – skulle nesten hatt ørevarmere året rundt siden jeg får så lett ørebetennelse… hmm. At du er drømmedama kan jeg skjønne ja. Heldig er han uansett som har funnet akkurat deg <3 Håper kvelden er god så langt, i vinden.....

    2. sitter her og ser været deres på nyhetene,hos oss er det stille og rolig,hadde en kveld med noen vindrykk,men dagen i dag har vært helt normal vil jeg si.Det naturlige er det beste,helt enige med kjæresten din

    3. Tusen takk, hehe…Ja det er noen til alle der ute…
      Ekkelt med den vinden nå ja….får håpe det hjelper til i morgem…fin kveld …igjen…Jernbanefrua..:

    4. Bra det er stille hos deg…her er det elkelt. Øker og øker i vindstyrke. Det naturlige er er ofte det beste….men litt er greit synes jeg…med litt støsj og farger…grå mus er vi ikke :-)…fruensvilje.blogg .no:

    5. Ja der var du rynkefri og uten en skramme…liker at det er liv i ansikter jeg da…og som du skriver..vi får være som vi er….Det er det aller beste….Blåste katter og hunder her i går også….fy for et vær! Men i dag er alt rolig igjen..Flott bilde av deg! Ha en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg