God morgen….og sommeren som ble borte…

1. september er i gang…..

Sommeren er faktisk på hell og over for denne gang. Kan komme fine dager og badevær da. Men det er slutt. Trist. Litt sånn som å forlate en god venn. For denne sommeren har vært fantastisk. Jeg har jo badet og badet. Hver eneste dag….likevel føler jeg at sommeren forsvant litt ut av henda mine. Litt sånn rar følelse. Kanskje det var for varmt…at dagene bare smeltet bort litt sånn dag etter dag. Vet ikke hvorfor jeg føler slik. Flere som har litt sånn rar følelse inni seg. …

Kanskje det var det med grillen, vi fikk jo ikke lov til å grille. For tørt.

Kanskje var det det med hagen, vi fikk jo ikke lov til å vanne…Den tørket bort.

Kanskje var det med bærplukking, ingen blåbær til pannekakene, de brant bort…

Kanskje var det med å ligge å sole seg, det orket jeg ikke – det var for varmt…

Jeg føler fremdeles at jeg ikke fikk grepet sommeren med begge hender………….

Legger ved et par bilder av et par fine strender her på Kråkerøy. Der bader jeg ikke, for det er rett ut i elva. Men fint å nyte alikevel. Sitte der og la tankene vandre rundt i hodet mitt…..Favorittstedet mitt helt klart 🙂 

 

16 kommentarer
    1. sommeren er over ja,men jeg elsker høsten og ønsker derfor den velkommen :=) vi fikk en tør mai før det snudde og sommeren her ble en normal sommer,så vi har skogen full av bær og sopp og jeg elsker det :=) og gleder meg til skogens fantastiske fargesprak

    2. Ja det ble en rar sommer..men utrolig fin…syns jeg…for jeg soler meg jo ikke…og selv om det var til tider alt for varmt for meg..så er det jo det som ER sommer….Men forstår hva du mener….

    3. Ja, sommeren var meget flott…..men et eller annet skjedde ….sånn plutselig…den glapp ut av hendene mine….bra du skjønner. Kanskje det at det plutselig ble kaldt og regn.Toini:

    4. Ja, høsten er fin den. Her er ikke bær og ikke sopp. Merkelig sommer dette….men lufta er fin..litt sånn kald klar og det liker jeg. fruensvilje.blogg .no:

    5. For et fint innlegg, begynte å tenke jeg :-)) Sommeren gikk veldig fort i år ja, ikke umulig at det er som du sier – at dagene i den liksom smeltet sammen og rant mellom hendene våre. Lite grilling, lite skygge. Men varme som forhåpentligvis hjelper oss gjennom tida som igjen står foran oss :-)) Lov å håpe, la pledd over dyna i natt jeg men. He he. Nyt lørdagen din 🙂

    6. Så det fine badeprofilbildet ditt… blei bading på oss i går også 🙂 En periode var det for varmt til at sommeren kunne nytes helt..så skjønner hva du mener.. Men deilig at det har vært sol og varmt før høsten setter inn for fult… Vakkert med slike strender..men synd man ikke kan bade der da.. Lørdagsklem <3

    7. Tusen takk, ja kanskje det var det at varmen tok litt for mye grep på,oss oss og satt oss ut. Varmt var det i hvertfall. Og grilling har det vært 0 av her hos oss. Det er jo så koselig å grille. Nei, sommeren forsvant vel da jeg satt på sykkel til og fra stranda. Pluss litt blogg og sosiale medier….pluss jobb også da.,jobb i varmen er ikke gøy….ble bare en plage…fine strender ved Glomma….der bader ikke jeg. Sikkert folk som bader der å…jeg drar på,andre sida av Kråkerøy. Der er det nydelig vann og hav…fin fin kveld til deg.annebe:

    8. Vi får håpe på at sol og varme bærer oss gjennom vinteren. Tusen takk….var en merkelig sommer, ett eller rant lissom ut og forsvant som en geleklump….sommeren var lang, men alikevel kort…jeg får ikke taket på hva det var….fin kveld i heimen til deg.Jernbanefrua..:

    9. Ja, det var en varm og spesiell sommer…Litt FOR varm innimellom…Og litt rar av den grunn..Men samtidig fantastisk flott 🙂 Jeg koste meg sånn, og hadde så mange fine dager 🙂 Flotte strender 🙂

    10. Jeg kan til dels være enig med deg at det er trist at sommeren er over, men som det store høstmenneske jeg er, så tror jeg vi har mye å glede oss til utover nå også. Kanskje for kjølig til å bade, men vi har fått sola tilbake slik at vi kan gå lettkledde i høstsola ;o))
      Håper at vi kan få en god og varm sommer til neste år også, men kanskje ikke fult så varmt å tørt. Ha en fin søndag ;o))

    11. Tusen takk, ja blir litt sånn tom og trist følelse inni hjertet mitt…men får ta meg sammen og nyte høsten med hele fargespekteret og den deilige luften….håper på flott sommer neste år, med litt regn innimellom.Vera Lynn:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg