Jeg bor like ved Glomma

På Glomma er det alltid noe å ta bilde av. Det er skip som kommer og går. Det er fritidsbåter. Det er ferjer. Ja, alt mulig å se. Jeg bare elsker sjø og båt og hav og vann. Får aldri nok…….

Ønsker meg veldig en hytte ved en sjø. Et sted å reise til. Hvor jeg kan sitte med kaffekoppen på morgenen å titte utover sjøen og kanskje bade. Morgenbad og kveldsbad. Et liv uten bad er ikke noe liv for meg…

Da jeg var gift hadde vi en hytte her på Kråkerøy, en meter fra sjøen. Det var idyll. Dessverre ble den solgt da vi ikke hadde råd til å løse ut min svoger. Eks svoger nå da. Triste greier. Dette stedet får jeg aldri ut av hodet mitt. Men den døren er lukket. For godt.

Men livet byr på overraskelser….Så jeg er spent på fortsettelsen av livet mitt…

En ting er sikkert, vann er og blir et av mine største elementer….

Koser meg masse med utsikten til Glomma da 🙂 

#bad #sjø #hyttevedsjø #vann

28 kommentarer
    1. Spennende tider, Solliv 🙂
      Og du er glad i badelivet og hytte ved sjøen………. hvem det………. kanskje drømmeprinsen dukker opp og har litt slike drømmer og muligheter 🙂
      Ønsker deg en fin fin dag!

    2. Flott innlegg 🙂 Det virker virkelig som at du bor på en fin plass 🙂
      Ja hytter er slik man savner når man ikke har de lengre. Særlig om det var en plass man knyttet seg til.
      Ha en fin dag <3

    3. Ja du må bo ved sjøen..eller vannet…Du som er så glad i å bade…Men jeg også liker å ha sjøen eller vannet å se på….Skjer alltid noe ved et vann..

    4. ja det er masse flott ved Glomma ,du er virkelig en badenymfe du ,jeg har aldrig vært det,men husker jeg koste meg i sjøen da vi var i Bulgaria .
      Håper du får masse spennede å se frem til i årene som kommer :=)

    5. Drømmepinsen må like det samme som meg helt klart……han må elske å bade….gjerne bade nakne….:-) der det er mulighet….den som lever får se….:-) jeg har trua…MJmettejosteinsdatter:

    6. Tusen takk, jeg har sikkert hatt nærmere 1000 bad i sjøen i år….det er helt ekstremt….men det er sånn jeg er skrudd sammen. Ha en vakker dag.fruensvilje.blogg .no:

    7. Godt å bo ved vann, enten det er elv, vann i skogen, eller sjøen.
      Du må være forsiktig med hva du ønsker deg 😉 Jeg ønsket meg også alltid hytte ved sjøen, og kanskje en mann som hadde det. Jeg fikk så mye mer! 😀
      Hus, nedlagt butikk med kai, naust, ja, fint, men veldig mye å holde vedlike. Nå har du sikkert forstått at vi stortrives i Huset ved sjøen, så jeg er veldig takknemlig for at mannen min fant meg i voksen alder 😉 Lykke til, drømmeprinsen er der ute et sted!

    8. Det må være idyllisk å bo slikt til at man ser vannet, og for en rekreasjon for sjel og sinn da 🙂
      Når vi er på hytta til min søster og familien hennes nær sjøen blir man så fylt av ro i sjel og sinn. Det er meditasjon å høre på bølgeskulp og sjøfuglens sang 🙂
      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    9. Tusen takk, i mitt neste liv blir jeg havfrue….helt klart…nei, man vet ikke helt hva som kommer. Livet er her og nå….vi må henge med…Orkidedatter:

    10. Tusen takk, vann og sjø er medisin ja….kos deg med dagen din…skal ordne litt inhagen jeg nå….ha en super kos dag med familien.Toril sin hverdag med musikken:

    11. Tusen takk, ja sjø og vann og hav er alt for meg….Deilig å leve invoksen alder….bare til å nyte vet du….:-) fin fin dag til deg…HeidiElise:

    12. Tusen takk, jeg elsket vann mer enn folk tror…vokste opp hos bestefar på en gård nede ved sjøen…der la jeg grunnlaget….hytta kommer, jeg sparer…..:-)Margrethe:

    13. Nesten som å høre madammen, i alle fall noe. Hun drømmer om et lite nordlandshus ved sjøen. 🙂 At du er en bader av rang har jeg jo skjønt, så der slutter nok likheten 😀 Dine drømmer er helt herlige, og jeg har absolutt ingen tro på at de forblir drømmer 🙂 Er like spent hver gang jeg åpner et av dine innlegg 😀 Lykke til 🙂

    14. Tusen takk, viktig å ha drømmer og håp. Bad må til. Badet i går. Men i dag surt og guffent. Ordnet litt andre ting også. Med mamma og slikt. En del å følge opp. Ja, stå opp ved sjø og ta morgenbad er noe jeg lengter etter. Gjorde det i barndommen, og ved hytta vår. Her jeg bor må, jeg hive meg på sykkelen. Blir ikke helt det samme. Bra du synes det er spennende å lese bloggen. Hehe….synes det er superspennende selv jeg…for ting er på gang…..:-) vet bare ikke når og hvor…..dedicat:

    15. Elsker vann jeg også..fra små bekker til hav :)) Flotte bilder av båt og sjøliv.. Leit med den hytta..men bra du koser deg ved og i vann uansett :)) Klem <3

    16. Tusen takk, ja nyter hver dag ved sjø og vann….en sølepytt kan gi meg lykke for dagen 🙂 hytta irriterer meg enda….det var det dummeste man har gjort……helt klart. En perle som koster mange mange millioner og er helt tapt firvannebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg