Det var sommer og sol da solliv møtte etdiktomdagen….

God formiddag, håper dere nyter. ….Jeg var på “date” med Mette – etdiktomdagen….i går. Det ble dårlig med dikt og heller ikke bad.  Men 1000 hemmeligheter ble delt…..for det ligger  kjærlighet i lufta om dagen..For Oslo er en romantisk by. Flere bryllyp så vi også. Det er magi og sol og solstråler så det holder…..

Vi hadde aldri møtt hverandre, men jeg var ikke redd. For jeg har likt Mette fra dag 1. Makan til Solstråle og vakker dame skal man lete lenge etter. Rett og slett kosa oss. Med tusling rundt i Oslo, litt stopp underveis med drikke…..tiden gikk så fort. Det gjør det i godt selskap. Mye å se på hele dagen, det var såpebobler. Glade barn. Mennesker i alle aldre løp ut av hjemmene sine og deltok i LIVET. Det var bad og båttrafikk, latter og glede…

Deilig middag på Aker brygge med et lite glass til…Etterpå deltok vi det yrende livet ved sjøen…En is smakte godt i varmen….Det er deilig å bare leve livet og delta sammen med mennesker. Kjente og ukjente…For det er mange mennesker i Oslo. Det skal være visst…

Alle dager tar slutt, slik endte denne dagen også. Buss hjem til Fredrikstad igjen. Fryktelig kaos og fulle busser. For det er arbeid på togskinnene, vært i hele sommer…så det er llissom buss for tog også..så ingen av disse alternativene har funka…Håper det hjelper nå som det er skolestart og slikt igjen…

30 kommentarer
    1. Så herlig 😀 Blir jo nesten misunnelig på dere som bor så sentralt at dere kan treffe andre bloggere på den måten 😀 Men det går over igjen 😀 Masse flotte bilder, ser ut som dere hadde det helt toppers 😀 Nyt dagen 🙂

    2. Så hyggelig å se at dere koste dere sammen ..:)) Trivelige jenter (deg har jeg jo møtt ) så det vet jeg.. :)) Og Oslo er en fin by..<3<3

    3. Tusen takk, ja vi stoooorkosa oss…hadde masse å prate om…og masse ting å tiitte på. Var trovelig ettermiddag / kveld…sliten i dag da, men sånn er det med min sykdom.annebe:

    4. Tusen takk, Mette er ei kjempejente. Så det ble mye latter og gøy. Liitt greit å møte bsre to synes jeg. Var enklere å kommunisere da….ordentlig ordentlig gøy. Og takk for hyggelige ord..og det samme til deg…kjernedame.Margrethe:

    5. Ååå så koselig..ja jeg har også vært så heldig å treffe Mette! En solstråle av et herlig menneske…Ser ut som der har kost dere masse! Flotte bilder!!

    6. Tusen takk, var utrolig hyggelig treff. Koselige Mette. Veldig fint å bli kjent med nye mennesker og man kjenner faktisk mennesker igjen fra bloggen så blir litt som å fortsette akkurat der….fruensvilje.blogg .no:

    7. Veldig trivelige bilder. Ser ut til at dere koste dere. 😊🌻Og sommeren og sola vil visst ingen ende ta i år!😊

    8. Dette var flotte bilder 🙂 Det ser ut som du møtte en veldig hyggelig dame. Men det er jo du også, så det var to hyggelige og flotte damer som møttes i Oslo 🙂
      Ønsker deg en fin kveld <3

    9. Tusen takk for mange flotte ord, det var koselig å møte Mette. En dame det var lett å prate med. Du også var meget lett å få en samtale med. Det liker jeg. poesimylife:

    10. Utrolig kjekt å treffe andre bloggere <3 Det utvider horisonten å møte folk man føler man kjenner via blogg, og så endelig i virkeligheten 🙂 Og sånn ansikt til ansikt bare dere to, så er det lettere å bli enda bedre kjent enn i en stor gruppe med mange andre tilstede også, selv om det også var en kjempeflott måte å bli kjent på 😀
      En flott dag hadde dere kan jeg se på bildene. Mange fine opplevelser, og så den gode samtalen da 🙂
      Koselig dette <3
      Ja, buss for tog og alt det der..... Hvordan kan det ha seg at Norge skal lage alt så vanskelig om sommeren? Jeg tør knapt ta tog jeg når jeg skal noe sted, for jeg risikerer jo å måtte sette meg på en buss et sted, og jeg kan ikke fordra å ta buss, mens tog er bekvemt og mer forutsigbart.
      Men du kom deg jo frem likevel, og godt er det 🙂

    11. Tusen takk, veldig fint å møte en og en. Får pratet mer da synes jeg. Litt sånn venninneprat. Det er flott. Buss og toggreiene her i sommer var tragisk…innover var det plass i midtgangen…til noen gikk av. Da fikk jeg sete…ble en svett tur det bussgreiene…Ønsker deg en flott kveld og håper det er bra med deg og kjæresten. Koselig å møte deg i Oslo. Koselig dame du.Eva:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg