Livet……..

God formiddag….

Jeg tenker at jeg er heldig. Som bor her på Kråkerøy. I mitt eget hus og hage og sitteplasser og terasser. På en utrolig flott plass. Høyt på toppen av Kråkerøy. Her lufter det alltid, det er som å være på sjøen. Alltid luftig aldri klamt….Jeg er sykt heldig…Etter badeturen i går kom jeg hjem til tomt hus. Begge gutta var på Månefestivalen. Eldste er hjemme noen dager fra Oslo, jobber som frivillig på Månefestivalen. Gjort det i alle år….yngste var der med venner…

Da satt ho mor her da. Jeg satt ute til kl. var langt over midnatt. 27 grader og trolsk stemning da mørket kom…

Helt utrolig så sov jeg som en stein til kl.var 0700 i morges…

Ny dag og jeg tenker som Mette. Livet er her og nå…..Lev det! 

Bildet er fra badestedet i går, ikke spør meg hva det heter…..men en innsjø…….:-) faktisk nesten bedre å bade i små skogstjern om dagen.Vannet er kaldere….Ønsker dere en flott dag…

20 kommentarer

Siste innlegg