Liker du Ginger beer

HDa ble det kveld….

Og jeg ble litt gretten….har fulgt med hele turneringen og så ble det så mye tull på finalen. Selvmål, straffespark,…..dommeren ble jeg lissom ikke venn med i dag…sånn er det….synes det ble tatt rare avgjørelser. Men får ta seg en øl, ikke en vanlig øl, men en ingefærøl. Liker du dette?

Jeg er meget glad denne drikken…leskende i varmen. Pleier å kjøpe den til venstre på polet. Ikke alkohol i denne asså….Utrolig god. Den andre flaska fant jeg på bakern…men fyttikatta smakte hostesaft..Så jeg fortsettet å dra på polet å kjøpe mine Ginger beer jeg 🙂 

14 kommentarer
    1. Fulgte ikke kampen..men så resultatet :)) Kan ikke huske å ha smakt slikt øl..men liker Ingefær så får kanskje sjekke ut den fra polet i løpet av sommeren :)) Fin kveld videre <3

    2. Mener å ha smakt det..men husker ikke…ja det ble en rar finale kamp..men jeg ser på bare sånn i bakgrunn..og syns det ble spennende jeg da…hihih eller ikke spennende..men det skjedde ihvertfall litt…Ha en god kveld!

    3. Vi kom hjem 15 minutter før kampen var ferdig, men fikk med oss at Frankrike vant 🙂
      Jeg har aldri smakt slikt øl. Nå må jeg ærlig innrømme at jeg liker ikke øl, men jeg liker ingefær 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Jeg ser ikke på fotball og dette har jeg aldri prøvd og heller aldri sett. Jeg drikker Ingefærøl men det er en sort som er brus og fra Trøndelag. Bruker det kun til Sodd. Den er fra Ringnes. Kjøper det på 1,5 liter flaske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg