På badetur til Randholmen

Nydelig dag er på hell. Jeg har vært på badetur. En holme utenfor Kråkerøy, som heter Randholmen.

Her er store muligheter for tur. Holmen er diger og bare 3 hytter på holmen tror jeg. Så her er det åpent for alle. Slipper å krysse gretne hyttefolk som titter stygt på deg hvis man går for nærme hytta lissom. Det er en liten bro over, så trenger ikke båt. Utrolig deilig sted og veeeeldig lite mennesker. Her kan man sole seg og bade nesten helt alene…..

Jeg liker ikke de kjente strendene her omkring i helg og ferie, da er det altfor mye folk. 

Her nyyyyyter jeg livet ja 🙂 husk å ta deg tid til å nyte….bare høre måkeskrik og litt båttrafikk da, men det er musikk i mine ører……..

Solen skinner fortsatt og jeg satt meg litt inne, blir trøtt av solen også…..og jeg har både syklet og gått 🙂 blir en liten gåtur senere i kveld også da….

Ha en flott ettermiddag/kveld/natt….

26 kommentarer

Siste innlegg