Ut på tur

God morgen folkens 🙂 I går var det overskyet, og faktisk litt deilig. Måtte ha på jakke på dagens tur. Som dere vet så blir det tur hver eneste dag. Jeg bare tar på joggeskoa og går. Blir asfalt og skog eller nede ved sjøen. Ikke noe utsikt i går, bare vei og Glomma…Glomma er jo fin da..men men…..

Men det er så tørt nå så alt visner jo, ikke fint å se synes jeg….

Har vel aldri vist noen bilder fra slike løyper før, så her kommer bildene..Ikke spennende….asså 🙂 Men tur blir det hver dag, flere ganger om dagen…

Jeg bor jo på en øy, mye jorder og skog. Og veien som går til Hvalerøyene. Hvor det kommer 30 000 ekstra mennesker hver sommer…Det er mye trafikk det!

Heldigvis merker ikke jeg denne trafikken for jeg bor helt på toppen av øya…….luftig og deilig.

God fredag!

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg