God morgen :-)

Det er fri  og sol. Det er søndag og jeg  drar etterhvert på badetur. Ikke så mye å gjøre i hagen, den er helt tørket ut i sommer. Men den kommer seg når regnet kommer. Men det er meldt sol sol i ukesvis. Jeg har ikke ferie, men har hatt 2 uker og jobbet en uke. Mange på jobben begynner ferien sin nå. Så det er kjekt….liker å jobbe når det er stille og lite folk….

Vi er heldige vi som bor her i Fredrikstad. Det er enormt mange forskjellige badeplasser å dra til. Bildet dere ser er fra campingen. Liten sykletur fra  meg. I dag tar jeg bilen og drar et annet sted. Pakker litt mat og drikke og lesestoff og drar avgårde…..

God søndag folkens 🙂 vi må nyte disse flotte dagene..Det et  helt unormalt med så mange flotte soldager. Det var en uke med regn, men da var jeg på Kreta, hehe…

24 kommentarer

Siste innlegg