Det var deilig å feriere….

God morgen,

I går kveld kom vi hjem igjen. Eldste sønn min og jeg. Vi har vært på Kreta en uke. Det var utrolig herlig å komme ned til øya igjen. Jeg har vært der mange ganger. Det er lissom hytta mi…Vi dro fra Torp flyplass. En liten og kjekk flyplass. Kom ned sent på kvelden til Kreta og Platanias. Dette hotellet har jeg bodd på før. Fint hotell nede ved havet. Så hver morgen før 0800 tok jeg morgenbad før frokost. Hotellet hadde ikke frokost, men kjøleskap og vannkoker. Så var ikke noe problem. Butikker i hopetall rett opp i gata. Flott beliggenhet og midt i Sentrum av Platanias.

Det var ca. 30 grader hver eneste dag og ikke mye vind…..Onsdag var vi i Chania. Tok bussen…Sånn 40 minutter tenker jeg. Et bilde er fra Chania under her. Tok flere bilder med mobil, men ikke vært på bloggen der på Kreta. Bare slappet av og vært på stranda og kosa oss med god mat. Sønn min fikk sett masse fotballkamper da. Han er ikke så glad å ligge ved sjøen. Men han var og badet flere ganger hver dag da…jeg badet jo hele dagen. Det er det beste jeg vet. Nydelige flotte, klare og rene vannet på Kreta. Det er er bare så nydelig….

Vi lå på Melina Beach. Som dere ser så har det fin beliggenhet…KOSA meg en uke her på Kreta ja og kommer tilbake for jeg liker meg så godt på denne øya…

Håper dere har hatt det fint, ikke lest bloggene deres, men tenkt på dere alle….

1. Velkommen hjem fra en ferie med bading og flott ver 🙂 Ja Kreta er fint. har vært i Platanias og det er koselig der.
      Her har det regnet mye, så jeg har fått mitt ønske oppfylt. Nå har alle marker fått det de trenger av vann, men fortsatt regner det :_D hehehehehehehe Det er sommer og vi gledes uansett ver 😀
      klem

2. Tusen takk, ja jeg kosa meg veldig med bad. Det er det jeg liker aller best 🙂 kaldt å komme hjem, men skal bli bra…..Etdiktomdagen:

3. Så du var på tur ja..ser helt herlig ut.. Vi var også på Kreta en gang..på chaniakyseten og det var hetebølge..så vi var en dag inne i byen resten holdt vi oss på stranda.. Vakre bilder av strender og blått hav og blå himmel..og sånn deilig sommermat :)) God helg videre her hjemme <3

4. Tusen takk. Ja vi kosa oss veldig. Været var helt nydelig hver eneste dag og varme lune kvelder hvor det aldri ble kaldt. Nydelig mat, klima og mennesker. Drar gjerne tilbake….Men får jobbe litt nå. Bra du har vært ved Chania. Fint der. Ha en trivelig St.Hans. Klemmer…..annebe:

5. Ser nydelig ut…Vi er på tur rundt i Norge..ikke helt den samme varmen vi hadde før vi dro..men ferie er ferie….Ha en god helg og kveld!

6. Ja, ferie er ferie. Masse vakkert å se i Norge. Varmen kommer tilbake her også snart….kos dere videre i ferien….og fin fin St.Hans.Toini: