08.06.2018

Da har jeg begynt sommerferie 🙂 deilig asså. Men veldig sliten nå. Vært mye møter og lange dager på jobb……Dagene går lissom, program stort sett hver dag. Nå må jeg bare roe ned litt….blir nok tidlig kvelden i dag. Varmen er tilbake igjen, så får håpe det blir en strandtur  i morgen. Ellers pusle litt på huset og hagen og reise vekk litt. ….

Bare leve livet og nyte her og nå. Men bare sitter på rompa er ikke helt min stil, men med en malekost i hånda slapper jeg av. Det er sånn jeg er skrudd sammen. Vi snakkes her inne vet dere….

Fin kveld og morgendag :-)I dag spiste jeg softis, hører med når ferien begynner synes jeg….smakte godt, søl ble det….rant is langt ned på sandalene. Synes softis var tykkere før, men finnes vel fortsatt å få tak i. Liker dem når man må spise med skje. 

Så da så….satt jeg her og tung i kropp og hodet…En kopp te nå og så i senga…

18 kommentarer

Siste innlegg