Denne kjente modellen Annebe holder foredrag i parken 2. juni 2018

Lørdag 2. juni tok jeg bussen til Oslo. Jeg hadde hørt at det skulle skje masse underholdning i hoedstaden. Det var musikk og underholdning overalt. Men det var varmt. Jeg hadde tatt 10 bussen nede i veien her jeg bor. Den går fra Hvaler til Oslo hver time på hverdager og annenhvertime på helgen. 

Jeg kom meg inn til slutt og susa litt rundt. Svett i øra var jeg. Litt tomsete med apparater i varmen, men hvis ikke blir det litt mye he hva sa du. 

Åååå, pluselig der i parken var det masse kjendiser fra den berømte bloggblokka. Jeg stoppet opp og så den ene kjente etter den andre. Tror det hadde vært en mann der også, fra Rognan. Dere husker de herlige folka derfra. Alt for Rognan. Var og så dette teateret to ganger og pluss at det var en tv serie også. 

Den kjente annebe fra Norsk Ukeblad hadde alle kjendisene i sin hule hånd. Den kjente døvetolken Frodith virker helt satt ut der hun legger hånden for munnen og gisper…..

Jeg tok 1 bilde og listet meg avgårde……

#bloggtreff

28 kommentarer

Siste innlegg