Plensa-hoder

Hei, 

Litt lita tid her inne om dagen. Det er jobb og mamma og sol og sommer 🙂

Etter jeg hadde vært på kurs i hele dag. Dro jeg og badet. Etter at jeg badet dro jeg og handlet for mamma. Etter at jeg hadde besøkt mamma vannet jeg på kirkegården. Etter at jeg hadde vannet dro jeg innom byen og tittet på ny kunst. Jeg skal ta flere bilder etterhvert. Det er 3 stk hoder og de er digre. Alle er kvinner og med ansiktet mot elven. Øynene er lukket. Kunsteren er spansk og heter Plensa.  Noen synes dette er stygt men mange jubler…blir vel fint når området rundt blir ferdig…..tenker jeg.

 

22 kommentarer
    1. Hørtes ut som en effektiv dag, kunst er nå kunst. Oppleves ikke likt for alle det heller, en kan aldri gjøre alle til lags, men forsøkene synes jeg de jo uansett skal ha for 🙂 Blir nok pent det der når det blir ferdig, «vokser» sikkert på noen også, med tiden 🙂 Håper du får en finfin torsdag :-))

    2. du er aktive du ja :=)
      Når det kommer til kunst så har vi nok forskjellig smak sånn er det,det er aldrig noe som fenger alle ,men med tiden lærer dei fleste å leve med det som blir satt ut ,og jeg er enige med deg,det blir nok bedre når hele området er ferdige :=)

    3. Ja man rekker ikke alt..og må nyte disse solrike dagene…Flotte bilder og kunst er kunst..Ikke alt man liker like godt, men det kan bli fint etterhvert…ha en god ny dag!

    4. Ja, mye å styre med, men jeg slapper av godt på stranda…Tror det kan bli fint. Mange synes det er grusomt stygt, men det tar tid å venne seg til 3 stooore hoder på brygga.fruensvilje.blogg .no:

    5. Annerledes, men fin kunst. Litt spesielt tenker jeg når du går i nærheten. Er jammen meg store. 🙂
      Høres ut som om du har nok å holde på med ja. 😉 Ha en fin dag!

    6. Tusen takk, ja er litt styr med mamma. Mye som må følges opp…Litt annerledes og dette er digert. Tar nok tid dette med denne kunsten…HeidiElise:

    7. Tusen takk, jeg bader og bader og bader……Blir nok bra, men de fleste synes det er grusomt og ikke passer i nede ved elva….vi får se. Skal ta noen flere bilder etter hvert…Etdiktomdagen:

    8. Dere har flott temperatur 🙂 Fikk snap av yngsteguten som bor i Oslo, og det skulle bli veldig varmt der i dag……………. 🙂 Om jeg kommer til Oslo til sommeren – juli august og det passer slik kunne jeg kanskje tatt toget ut til Fredrikstad 🙂 Om du er hjemme da heheheh bare en tanke som slo meg her 😀 Vi får se. Det er ofte så mye som skjer og ikke helt enkelt og klaffe, men jeg skal til Oslo i begynnelsen av august iallefall 😀

    9. Så hyggelig da. Dette burde vi få til. Hvis ikke kommer jeg til Oslo. Så kunne vi booket et hotellrom eller to og vært litt rundt i Oslo….eller Fredrikstad. ..mange muligheter. Jeg hiver meg rundt…dette får vi til…Her er utrolig varmt, drar ut og bader jeg nå tenker jeg. Etdiktomdagen:

    10. Saken er den at det er mulig jeg får låne hybelleiligheten til Robert. Det er bare et rom liksom så ikke så store plassen men plass til meg da 🙂 Så om du kom til Oslo også så hadde det vært supert rett og slett 😀 Robert og kjæresten skal til Syden 1. august en uke og jeg kan muligens låne leiligheten 🙂 Du skulle fått overnattet der også men jeg vet hvor liten den er……………. Men dette må vi se på 😀 Hopp i havet du ! 😀

    11. Ja, ikke tenk på det. Kan booke meg rom jeg eller dra tilbake til Fredrikstad. Eller du kan ta toget hit til byen og ta toget sent hjem på kvelden til hybelen. Dette får vi til vettu….ordnær sæ i Fredrikstad se…..ha en fin fin kveld….Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg