Hørselblogg nr. xx / tema: sjokoladekake

Hei og hå folkens. Fredag og hørselblogg. 

Ikke hatt noen god uke. Hadde vondt i hodet når jeg har stått opp og vondt i holdet når jeg har lagt meg. Hele uka har vært slik….

Håper det blir bedre når helgen kommer og man kan slappe av og slippe å konsentrere seg så fryktelig. Det braker løs i hodet. Ikke kjekt i det hele tatt……Litt bedre nå. Ikke gjort noe etter jobb i dag. Bare gått tur og var i byen og spiste på Los Tacos tror jeg det heter. Nytt sted som serverer taco i alle varianter. Var ganske godt, men bedre det man lager hjemme synes jeg. Men gadd ikke surre med det alene i kveld. …nå har jeg testet det ut. Masse yngre mennesker der, sikkert greit for dem. 

Rett og slett kjøpte meg en bit kvikklunsjkake i ettermiddag. Ble kaffe og en bit av denne ute på verandaen. Tar resten i morgen. I stedet for å fokusere på høreapparat i kveld…..jeg tenker finn små øyeblikk…LYKKE…

Ha en fin kveld…

#hørselblogg

 

16 kommentarer
    1. Godt å komme hjem etter sånne slitsomme dager. Og lurt å spise ute 🙂 Her ble det enkle greier, egg og bacon. Er kjempesliten selv etter slitsom uke… Den kaken så god ut da 🙂

    2. Både jeg og barna sliter også med hodepine nå. Jeg lurer på om det er noe som går…
      Den kaken så god ut, selv om jeg ikke er særlig glad i kaker.
      Jeg håper du får en koselig helg <3

    3. Tusen takk, får håpe på det da. Ja, hjelper lite å synes synd på seg selv. Kake var god. Hodepine sitter over øyet og flytter seg. Ikke noe greit. Blir helt utafor. Ubehagelig vondt. fruensvilje.blogg .no:

    4. Spiser ikke mye kaker jeg heller, men denne var faktisk god til en kaffekopp på veranda i solen. Mulig det er. Oe som går. Har mye hodepine jeg, men denne er annerledes. Går lissom ikke over. poesimylife:

    5. Takk, fant ut at jeg ville ta en matbit ute i dag. Gadd ikke surre med noe. Koser å kjøpe inn også. Hatt mye poteter hele uka. Greit med noe annet. Kaka fra Butterfly var fersk og god. Baker ikkke å mye av den type kake lenger. Blir så voldsomt mye å spise. Mer man har i huset og det der vettu….frodith:

    6. <3 <3 <3
      Finn de små øyeblikk :-)
      Hodepine tar knekken på en rett og slett........................................... de som ikke vet hva hodepine er kan være glade...........................
      Og den kaken............. jeg hadde IKKE spart noe til neste dag for å si det slik :-D hehehehehe den hadde gått ned på høykant rett og slett :-)
      Håper dagen i dag er bedre <3
      klem

    7. Tusen takk, kaken var veldig. Bakte masse før når ungene var små. Men nå blir det litt mye. Men liker denne kaken. Og enda er det mer igjen. Bedre i hodet i dag. Fikk også vondt i ryggen i går, vondt nede ved bakenden. Kink. Vondt når jeg gikk. Så noe er det….bedre i dag. For jeg har litt planer om å rydde litt. Fikk ikke gjort noe ab det ii går….kjedelig. Etdiktomdagen:

    8. Da håper jeg du har det litt bedre i dag..og kan kose deg med lørdagen :)) Så ikke vond ut den kaka nei… :)) God helg videre <3

    9. Tusen takk, kaka er såist opp. Var god, kjøper ikke ofte kake til meg selv, men smakte godt asså. Hodepine og ryggvondt er bedre i dag. Har holdt på ute og ryddet litt i garasje og bod. Og kjøpt softis i byen….mmmm, mye sukker, men men, får stramme inn til uka. annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg